Vi havde godt nok fået at vide, at vi er i en hård branche med berøringsangst, men at det var så grelt havde vi ikke regnet med. Vi har måttet konstatere, at vi er omtrent lige så populære som en langnæset dværg i en nudistlejr. Gennem tiden har vi taget kontakt til virkelig mange potentielle samarbejdspartnere, men det er mere reglen end undtagelsen at folk ikke engang gider svare på vores henvendelser. Men nuvel, man kan jo ikke tvinge folk til at svare. Det værste er dog, og det er her det rigtige sure opstød kommer, de affiliatesider vi er tilmeldt. (vi går ikke ud fra at vi må nævne navne så det undlader vi). Men at de gør sig til dommere over hvilke sider det skulle være relevante at reklamere for skriger til himmelen. Vi er ofte blevet afvist(af affiliatesiden) hvor vi så efterfølgende har kontaktet folkene bag hjemmesiden selv. Det har så vist at de gerne vil reklamere hos os. Hvad mener i Aminoer om dette? Er det ok at affiliatesiden gør sig til dommer? Vi mener jo det burde være dem der har hjemmesiden der selv burde bestemme. Vi kan forstå at en hjemmeside som vores ikke skal reklamere for legetøj, babytøj etc. men eksempelvis lånesider og gadgets hvor målgruppen i den grad også er mænd, hvorfor skulle vores side ikke have relevans her? Og så igen, bare for at slå det fast: Vi kan forstå at en hjemmesideejer til enhver tid selv skal bestemme hvor han/hun vil reklamere, men vi kan ikke forstå at affiliatesiderne, der blot formidler kontakten, skal gøre sig til dommer over dette! Og så til vores efterlysning. Vi søger relevante sider uden berøringsangst, der kunne have lyst til at bytte links i håb om at skabe lidt mere trafik. Derudover forærer vi næsten reklameplads væk(i hvert fald foræringspriser) Vi har over 25.000 månedlige besøg og målgruppen er mænd fra 18+. Skulle det have interesse kan i se hjemmesiden her www.massage247.dk (vi må advare om erotisk materiale du måske finder anstødeligt) God weekend til alle her på Amino |
praktikanten86:Vi havde godt nok fået at vide, at vi er i en hård branche med berøringsangst
Sikke noget pjat, du forsøger bare at "lege" med de forkerte
Hvorfor ikke benytte relevante affiliatesider? En side som jeres er jo oplagt til affiliate for livecams, PPV film osv. da jeg går ud fra at de fleste af jeres besøgende, gerne vil have et eller andet her og nu. Eller i hvert fald er modtagelige for det.
Så jeg synes du brude overveje at kigge på pussycash, AWE AEBN etc. Det er relevante sider med en god indtjeningsmulighed, og uden berøringsangst.
Det var i hvert fald den vej jeg ville gå, hvis jeg var i jeres sted.