Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du et job eller kan hjælpe? Er blevet arbejdsløs! :-)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Jeg står i den situation, at jeg er blev arbejdsløs efter jeg har valgt, at stoppe på min elevplads hos Penta Shipping som økonomielev efter 8 måneder. Grunden for jeg har, at stoppe var jeg ville noget andet i min karrierer og der skulle ske noget nyt nu! :-)

Jeg er flyttet hjemmefra 1. marts og skulle jo gerne kunne betale min husleje. Så nu søger jeg et job, da min egen virksomhed ikke kan dække mine udgifter endnu!

Du kan tjekke min side med mit CV ud, hvor du kan læse mere om mig. Hvad jeg har lavet før, lidt om min uddannelse og hvad jeg kan.

Folk siger jeg har været en del igennem, hvis man ser på jeg kun er 20 år og de spørg tit om hvad jeg vil. Jeg har valgt og se sådan på det, at jeg bare ikke har fundet det rette endnu og ikke ved hvad jeg vil. Finder jeg det rette, hvor hverdagen giver nogle spændene udfordringer og jeg føler, at jeg udvikler mig samtidig med udfører et godt stykke arbejde, så skal jeg nok finde ro og blive glad for det jeg laver.

Jeg har ikke noget specifikt krav til et job lige nu, men kan da fortælle lidt om, hvad jeg godt kunne se mig selv lave og hvad jeg brænder for:

• Projektarbejde, det kunne være iværksætter projekter, marketingprojekter eller andet projektarbejde. Elsker det med, at få nye opgaver løbende, derfor er projektarbejde lige noget for mig.
  • Arbejde for webshops med optimering af shoppen, udvidelse af ideén og optimering af arbejdsgange. Har du en webshop, hvor jeg kunne blive partner ville det også være meget spændene.
  • Hjælp med at åbne butikker, hvor det kræver man har tager styring og skal have en del bolde i luften.
  • Jeg har shoppen www.DitCover.dk (Dog ikke rigtigt kommet i gang) og så har jeg www.DitSlips.dk (Hvor mit fokus er lige pt. dog er den meget ny). Så er villig til, at give noget partnerskab til andre, hvis de kan tilbyde mig noget til mine shops. Jeg er ikke særlig stærk i tekster, SEO og Google Adwords, derfor ikke er kommet så langt med dem endnu. Så drejer det sig selvfølgelig også om budget.

Søger alt fra 10-37 timer, ja fuldtid ville være mest optimalt, men er åben overfor andre mulighed, da jeg selv har lidt indtægt. Hvis det kræver jeg skal tage til udlandet, så er jeg mere end villige til, at tage afsted.

Så kan du hjælpe mig eller har et bud på hvordan jeg får tjent nogle penge, så må du meget gerne kontakte mig på mail: lasse@lasselykke.dk , skype: lykkemedia eller tlf. 28 18 04 93

Med venlig hilsen
Lasse Lykke-Sørensen 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)