Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp omkring affiliate-website

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude folkens, jeg har i en længere periode fået en masse viden indenfor affiliate marketing, hvilket der har været meget spændende og ikke mindst interessant. Jeg står dog med et nuværende problem, da jeg mangler et eventuel emne til at kunne bygge min website op omkring, så jeg vil gerne høre jer derude, om i eventuel ville hjælpe mig omkring overvejelser og valg af emne. Indtil nu har jeg forholdt til følgende sider, Google Adwords, Market Samurai, Unoeuro og SEO, for at kunne finde det rette emne, dog uden held.

Jeg håber i kan hjælpe mig derude, i er meget velkommende til at give lyd hurtigst muligt.

På forhånd tak.

MVH

Jacob Holm

Fra Grindsted
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 19:31

Hvad interesserer du dig for, det var et godt sted at starte.
Skriv om noget der har din interesse.

Tilmeldt 3. Apr 13
Skrevet kl. 19:33

I min fritid spiller jeg fodbold :)

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 19:35
Tilmeldt 3. Apr 13
Skrevet kl. 19:38

Jeg fik intet svar, så oprettede et nyt indlæg :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 19:54

Du har oprettet 3 inden for 1½ time.

Ang. Emne, så er der nok 25 andre der spørger om nogle har en super emne de kunne starte ud med. Der findes ikke mange folk der giver deres geniale ideer videre gratis desværre.

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Fra Grindsted
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 20:02

Så kunne du jo skrive om fodbold, og bruge den første side du laver til at lære noget om affiliate.
Også springe på et nyt emne senere.

Tilmeldt 3. Apr 13
Skrevet kl. 20:12

Tak for hjælpen, dejligt du kommer med noget konstruktivt i forhold til Claus. Han kunne lære af dig :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 20:30

Jacobholm8:
Tak for hjælpen, dejligt du kommer med noget konstruktivt i forhold til Claus. Han kunne lære af dig :)

Jeg er godt nok ikke moderator, men ville sådan set bare gøre dig opmærksom på regler og god skik

Dette er forresten fra indlægget "Kom godt i gang på Amino"

Et indlæg er nok!
Lad være med at skrive det samme indlæg i flere grupper. Det gør Amino mere rodet, og der er rigeligt at holde styr på. Gør du det alligevel, kan det få dig ekskluderet fra Amino.

http://www.amino.dk/wikis/faq/kom-godt-i-gang-paa-amino.aspx

Hvis du ikke får svar så op den istedet

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 21:31

Hej Jacob

Du er vist en utålmodig herre ;-) Fred være med det, men husk at følge Aminos regler, alle der kommer med svar hjælper dig ganske gratis, så hav tålmodighed, hvis du vil have lidt guldkorn med i din karriere på online markedet.

Jeg tror ikke du kommer langt med at lave et fodbold-site desværre. Der er nok ikke ligefrem stort potentiale i affiliate marketing på sådan en side.

Det handler om at finde ud af hvad folk søger efter på Google, og når du så finder noget du måske kunne finde interessant at lære mere om, så finder du dig et domæne, laver nogle GODE fyldestgørende artikler om emnet, samt omtaler nogle lækre produkter folk kunne bruge i denne sammenhæng.

Lad være med overhovedet at tænke på at lave en side til et stort emne, f.eks. elektronik, sexlegetøj, mobiltelefoni osv., der er i forvejen rigtig mange store spillere på markedet. Find i stedet en niche - noget folk søger efter, men som der ikke rigtig findes så mange kick-ass sider der svarer på. Her vil du få det lidt nemmere.

Min første side kan du se i bunden af mit indlæg - jeg får  næsten al min trafik fra Google, hvor jeg bl.a. er at finde på side 1 hvis man søger efter Gratis budget. Siden tjener desværre ikke specielt mange penge, men den har været ekstremt lærerig for mig.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)