Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes tIlfælde hvor Magento ikke dur?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Blot et hurtigt spørgsmål vedr. at få udviklet en hjemmeside via Magento.

Jeg kan forstå at der er mange templates og forskellige "AddOns" - ved ikke hvad man ellers kalder dem, som man kan downloade og få hjemmesiden til at have den som man gerne vil have den.

Men lad os nu forestille os at vi er et stort firma, som har brug for en vagt kalender.

Altså udover at hjemmesiden fortæller om forretningen osv. så skal der også være et login så både ejer og medarbejdere kan gå ind og se på vagter, frigive vagter, men samtidigt kan andre også gå ind og "tage" vagter som der er frigivet.

Er det muligt via Magento?

Overstående er blot et eksempel på hvor meget man kan få Magento til at gøre - er der i virkeligheden en begrænsning?

Eller skal man i nogle tilfælde få nogle programmører til at opbygge sådan et system fra bunden af?

Grunden til min undren er at når man er ude og snakke med webdesignere så får man ofte skudt en pris på 100k + i hovedet. Men så kan man se at andre kan gøre en hjemmeside via Magento for mellem 5-30k? jeg går ud fra at 100k + er programmører som selv laver det, og dem mellem 5-30k er via et open source som Magento?

Håber spørgsmålet er forståeligt, ellers må i lige sige til :)
Tak på forhånd

John

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 16:53

Hej John, bare lige for at korigere din opfattelse af Magento, så er det absolut ikke velegnet til at bygge almindelige hjemmesider i da det er et webshop system.

Det du leder efter er nok wordpress, drupal eller noget hen i den retning, når det så er sagt kan jeg lige svare på dit spørgsmål: Jeg ved ikke om der findes et sådan modul til magento som du efterspørger, men det kan helt sikkert programmeres, hvorfor det ender med at blive dyrt for dig når du går ud og spørger webdesignere om hjælp.

Jeg ville anbefale dig at tage et kig på wordpress, jeg ved ikke om der findes et plug-in som opfylder dine krav, men igen det kan helt sikkert laves, og tvivler på at jeg skal have 100k for at programmerer sådan et plug-in og sætte en wordpress hjemmeside op for dig.

Hvis du har lyst til at høre mere, eller sidder med andre spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte mig, enten pr. mail: info@getwebbed.dk, pr. telefon: +45 3131 5728 eller sidst men ikke mindst på skype: info@getwebbed.dk

Venlig hilsen
Bo Gunnarson

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 17:58

Johnshakh:
Grunden til min undren er at når man er ude og snakke med webdesignere så får man ofte skudt en pris på 100k + i hovedet. Men så kan man se at andre kan gøre en hjemmeside via Magento for mellem 5-30k? jeg går ud fra at 100k + er programmører som selv laver det, og dem mellem 5-30k er via et open source som Magento?

Booking & Reservations. Er et modul du kan få til magento.

Magento er en Standard Webshop Platform. - Der har usædvanlig mange muligheder for at kunne tilpasses til virksomhedernes behov.

Det jeg personligt tror mange gange påvirker prisen på umiddelbart samme opgave er den erfaring der findes hos leverandøren man vælger at modtage et tilbud fra.

Der findes 3 faktorer der er afgørende for en leverance:

1) Pris

2) Tid

3) Kvalitet.

Som kunde skal du meget meget hurtigt forstå at disse 3 faktorer altid vil påvirke hinanden. Så går du efter Pris & Kvalitet vil tiden blive påvirket. Går du efter Pris og Tid. - Bliver kvaliteten påvirket.

Dernæst: Ja, Magento (og andre) er OpenSource. En standard software baseret på OpenSource.

MBS Dynamics NAV er også et standard software. Og hvis din virksomhed kan drives på NAV's Standard database ~Chronous. Så skal du ikke bruge tid og penge på konsulenter eller udviklere.

Men virkligheden er at der IKKE findes Standard Virksomheder. Så det er praktisk talt umuligt at presse standard software ned over en _ikke_ standard virksomhed.

Derfor vil Prisen, Tiden & Kvaliteten altid være variable faktorer. Som forskellige leverandører har forskellige vinkler på forankret i deres erfaring og kompetencer.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)