Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på mit Website

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 4. Apr 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er det et template du har lavet eller et du har valgt hos Wix?

Direktør... Hvor?

Tilmeldt 4. Apr 13
Skrevet kl. 15:04

Jeg har selv lavet hele siden fra bunden.

Tilmeldt 4. Apr 13
Skrevet kl. 15:17

Jeg vil også lige høre om i kan logge ind, og få lov til VIP siden?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 15:37

Hej

Jeg synes dit design er mega nice.

En ting jeg faldt over var din shop, synes ikke du skal iframe en anden shop ind i din shop.
I stedet burde du lave en side til din shop også tilmelde dig amazons aff sælger system også embed de produker ind på som du gerne vil sælge. Præcis på samme måde som den shop du iframer fra gør..

Så får du også dine % når nogen køber igennem dig.

Tilmeldt 4. Apr 13
Skrevet kl. 17:37

Tak for feedback Nicky!!

Fordi jeg har taget min shop fra en anden, er fordi jeg skal lige igang, hvis jeg begynder at lave min egen, tager det alt for lang tid. Jeg fokuser mere på designet og teknisk, også bagefter fokuser jeg på indholdet. 

Alt i alt har jeg bare sat den shop ind, så mine kunder kan kigge på noget, istedet for at kigge på en tom shop. 

Venlig hilsen,

Christopher 

Tilmeldt 4. Apr 13
Skrevet kl. 20:42
Tilmeldt 2. Aug 12
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 21:30

Jeg bliver bare sendt direkte ind på wix's hjemmeside :/

Mvh casper

Tilmeldt 4. Apr 13
Skrevet kl. 21:40

Prøv igen Casper.

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 22:07

Dit link virker ikke, fordi der er et #-symbol i det, så vidt jeg kan se. Adressen til din forside er: http://twdfansite.wix.com/fansite#

Jeg er ærligt talt ikk pjattet med designet, du har rigtig mange forstyrrende elementer synes jeg, og logoet er blot taget direkte fra TWD logoet, det er beskåret og sat ind på din side. I bunden af din side skriver du i øvrigt:

"© Copyright 2013 The Walking Dead Fansite. Det er forbudt at tage billeder fra denne hjemmeside, uden en aftale med os."

-Men har i selv en aftale med de respektive indehavere, angående brug af deres billeder og logoer på siden?

Når jeg klikker mig rundt på din side, kan jeg ikke se andet indhold end en shop sat ind i iframe, og som endda ikke virker særlig tillidsvækkende, samt nogle plugins til undersiderne, såsom chat-plugin.

Jeg synes du skal anskaffe dig en Wordpress installation og starte ud med et gratis layout, og så fokusere 100% på indhold og SEO. HUSK at hente Wordpress på dansk, og oversætte knapper, menuer osv. til dansk - det virker altid meget bedre end at lade siden være halvt engelsk og halvt dansk :-)

Til Wordpress vil du med garanti også kunne hente alle de plugins du skulle have brug for, såsom chat-plugin, afstemnings-plugin osv., UDEN diverse "Powered by" logoer og anden form for reklame for andre.

Der er lidt at gå i gang med :-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)