| 
                             Brug dine ideer alligevel, vær aktiv og generer positiv omtale. Som det er nu, kan jeg ikke engang finde dig derinde med de mest oplagte søgeord (NordQ, børn, legetøj), og det er selvfølgelig meget skidt.  | 

Tak for det gode råd!
             Debat

| 
                             Brug dine ideer alligevel, vær aktiv og generer positiv omtale. Som det er nu, kan jeg ikke engang finde dig derinde med de mest oplagte søgeord (NordQ, børn, legetøj), og det er selvfølgelig meget skidt.  | 

Klassisk tegner og analog grafiker.
www.ohmy.dk
| 
                             Hvis du smider et link til din facebook-side, skal jeg nok smutte ind og kommentere et indlæg eller to - Jeg har mange venner med børn, måske er der nogen der ser siden - Og der er sikkert flere herinde, der kan lokkes til det samme :)  | 

Klassisk tegner og analog grafiker.
www.ohmy.dk
| 
                             Hej Vi har haft rigtig god erfaring med de forskellige deals sites- det kan kun anbefales. mvh  | 

Billig maling www.kcaj.dk .Besøg os i Tullinsgade 6-8, København V eller ring 52 79 46 32.

TAAAKK! http://www.facebook.com/#!/nordq  | 

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Tak for feedback. Det er godt at høre :) 
  | 

| 
                             Hej Christina Jeg vil gerne byde ind med min mening om fx sweetdeals og andre deales som du burde overveje. Altså først, Hvem er kunderne som handler igennem sweetdeals og lign: Mine erfaringer med deals er fra frisør/kosmetolog branchen, hvor de næsten giver behandlingerne væk til ingen penge. Så lige tilbage i dit tilfælge, Hvis laver en deal og får 200 pakke ordre på en dag, du tjener ikke rigtigt noget på de her ordre men:  Tilbage til hvad er så deals gode til for en forretning? To ting: Du kan evt. spørger dine venner og bekendte om: Anyways, håber ikke jeg har kedet dig ihjel med denne roman, og du kan bruge det. Det er selvfølge min oplevelse af deals verden, og hvis der er andre som har oplevet andet vil jeg meget gerne høre om det.  | 

Personlig synes jeg nu ikke der er megat af det man kan kalde et børneunivers. produktfotos er generelt for kedelige og af for dårlig kvalitet, de virker ikke specialt indbydende. Få en med forstand på visuel kommunikation til at hjælpe dig frem til et rigtigt univers hvor man bare bliver nødt til at købe dine unike vare ;) Offline kommunikation kan være rigtigt mange ting, Her tænker jeg på annoncer i aviser, dame / mødre blade, busreklamer. Har du nogle helt unike produkter er der med sikkerhed en journalist der vil skrive om produktet. Undersøg hvilke blade / aviser der rammer mødre med børn i din målgruppe. En helt anden mulighed kunne være af udstille på en forbrugermesse. Mvh Ravn  | 

Jeg kan godt følge sdet du siger, men havde nu tænkt mig at sælge gavekort til halv pris. Ofte, så putter folk jo lidt ekstra i kurven når de handler med gavekort, men det kan da godt være det er en dårlig ide.  | 

Ja, jeg skal have arbejdet med mine produktfotos. Det er ikke alle leverandørene jeg har kunne få gode billeder fra, men jeg må jo se om jeg kan trylle lidt. Jeg ved ikke om du har kigget på mine konkurrenters hjemmesider, men vi har prøvet at lægge os op af deres opbygning (dog med et andet design) da vi byggede hjemmesiden op. Hvad savner du for at man kan kalde det et børneunivers?  |