Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate Facebook side

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har efterhånden startet et par facebook fansider eller to dog uden de har slået helt igennem. Jeg vil godt starte en der kan bruges til affiliate marketing og altså til at tjene lidt penge. Jeg skal selvfølgelig først have en tilpas del "likes" på siden.

Mit spørgsmål til jer er så, hvad skal den handle om? Hvad kunne hitte lige nu og hvilke emner er oppe i tiden? Hvad ville du selv gå ind og like?

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 21:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SorenBP:
Hvad kunne hitte

Hvis jeg kunne svarer på det, havde jeg allerede nok selv prøvet på det.
Men jeg var heldig og hitte med Jeppe Kaufmann, hvis det er unge mennesker du går efter, så se noget fjernsyn som alle andre. Evt. Paradise, hvis en siger et meget dumt citat, så tag chancen med det! 

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 22:51

Fuldstændig i øjet! Jeg mener bare at mange annoncører ikke ønsker at deres annoncer kædes sammen med FB marketing - så der ligger måske en lille hurdle der, hvad angår annoncører.

Skal man finde på en side, der hurtigt kan blive populær, skal man tage et idiotisk citat fra en af de kendte, gerne et citat man VED vil blive husket, og så handler det ellers om at invitere ALLE venner til at synes godt om siden, og så skal der jævnligt postes indhold i form af sjove billeder, video, osv., som folk fristes til at dele videre på Facebook.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)