Vi er tre studerende fra CBS der studerer kandidat, og er igang med at skrive et projekt, vi vil høre om i ikke vil bruge 3 minutter til at svare på vores spørgeskema:)
Jeg har nu svaret på jeres spørgeskema og har lidt ændringer til det, blot som en hjælp:
- Spørgsmål 9 er ikke omkring bilproducenter, men bilmodeller.
- I spørgsmål 11 skal der være en svarmulighed der hedder "Ved ikke", hvis man laver et korrekt spørgeskema.
Det var blot lidt hjælp :)
Off-topic: Forstår ikke hvorfor mange synes el-biler er så miljøvenlige. Det er rent og skær "statement" man laver, men at producere batterierne til en el-bil forurener lige så meget som en stor Range Rover i 12 år!
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Vi er selv blevet opmærksomme på de fejl, men da vi allerede havde fået en del responds på spørgeskemaet, valgte vi ikke at ændre det, dog at se kritisk på det under validitet :)
Det kunne være spændende at se resultatet af undersøgelsen når i engang lukker den. Jeg tror at der er mange fordomme om hvordan elbiler kører, og jeg tror ikke at ret mange har prøvet eks. en Tesla, eller er klar over at den kan køre over 400 km på en opladning, og kan lynlades på den tid det tager at tanke en bil og drikke en kop kaffe.
Jeg overvejer helt klart at købe elbil indenfor nogle få år.