Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej alle aminoer, hvordan synes i at min webshop ser ud, kan jeg evt. få lidt feedback :)?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 3
Fra  Ipals.dk Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle jer aminoer, jeg har endelig fået min Webshop helt op at køre, ihvertfald så folk kan besøge den, bestille varer osv. Men det kunne være mega fedt, hvis i gad lige at tage en rundtur på den, og skrive i debatten nedenunder, hvad i synes om den. Tusind tak for hjælpen på fårhånd!

Ps. Forresten her er min webshop: http://ipals.dk/

Fra Internettet/Herning
Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 60
Fra  Ohmy Skrevet kl. 14:39

Jeg er ked af at svare så kort, men der er så meget der blinker på din side - forskellige skrifttyper og farver, at jeg faktisk mistede lysten til at teste shoppen og klikke rundt.

Jeg tror, i skal have fat i en grafiker :)

Klassisk tegner og analog grafiker.
www.ohmy.dk

Fra Greve
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 3
Fra  Ipals.dk Skrevet kl. 14:41

når øv det er jeg da ked af at høre, men okay sådan kan man vel godt have det :)

Fra Internettet/Herning
Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 60
Fra  Ohmy Skrevet kl. 14:44

Måske får du bedre svar fra andre, med en anden smag :)

Men! Skrifttyperne, dem skal du bare kigge på - De skal være ens på hele siden - og have samme farve, for at udtrykke seriøsitet - Ingen store sjove bogtaver i grøn, ligemeget hvor festligt det ser ud ;)

Klassisk tegner og analog grafiker.
www.ohmy.dk

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 14:49
Hej markus

Vil give ovenstående lidt ret, men nu ikke særlig velformuleret.

Syntes det er super fedt at i har prøvet selv og det er ikke alle der kan starte op med en masse penge i r.... fra starten, men der skal rettes op på en hel del ved heller ikke lige hvor jeg skal starte det hele er lidt roddet.

Du skal tænke meget mere i brugervenlighed og i troværdig.

Gå ind på din side, luk øjnene i 5 sek åben dem igen, hvad er det første du tænker og har du lyst til at købe der ?
Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 14:55

Kort og klart: Skal man sælge lækre produkter, så skal man have en lækker shop. Og i mine øjne ikke en shop med en stor postmand per i toppen...

Du har så vidt jeg kan se ét produkt til under 50 kr. (til 49,95) - hvorfor så ikke bare fri fragt på alt?

Menuen er alt for usynlig - få den gjort mere fremtrædende.

Få lavet et lækkert logo og byg dit design op omkring det - og få postmand per væk. 

Brug en simpel og stilren skrifttype istedet for comic sans...

Det var lidt input herfra - held og lykke med din shop.

\Mikkel

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 14:56

Hej Markus. 

Jeg syntes din side er lidt rodet. Det første der falder mig i øjenene er Postmand per bilen oppe i venstre hjørne, grundet placeringen og den kraftige farver forhold til alt andet. Jeg syntes du skal kigge på din header og få den lavet mere enkel og dynamisk rent farve mæssigt.
Jeg tænker også den Neon grønne farve du har valgt at skrive ' iPals ' med er også lidt for kraftig, find en mere rolig farve for øjnene.

Det er det jeg vil mene du burde kigge på til at starte med. :-)

Hilsen
Kim bødker.  

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)