Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliver alle mine vare indekseret af google i min Dandomain shop?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas.

Kan godt være siden bliver crawlet, men indekseres siden ikke kan indholdet ikke findes. Så den må jeg lige tænke lidt over.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 00:37
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Internexus

rel=canonical er lavet for at undgå duplicate content og det er kun den canonicale URL der indekseres derfor duer den ikke til f. eks produktsider ifølge Google webmaster support. Henviser igen til videoen på  Google webmaster support.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:54

Internexus:

Beklager Leif men der er mange canonical sider i Googles Index, så du må vrøvle lidt..

canonical sider bliver indekseret, det gør DC sider ikke...

Lige et side spørgsmål, men DC sider indekseres da også? De ligger måske ik super godt, men de er da i Googles Index. Eller har jeg bare oplevet noget forkert alle de gange, hvor mine tekster er blevet stjålet?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 02:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Leif Andersen:
Kan godt være siden bliver crawlet, men indekseres siden ikke kan indholdet ikke findes. Så den må jeg lige tænke lidt over.

Kære Leif: Indholdet på side 2 er jo netop det, der ikke ØNSKES fundet. Men at indholdet på siden ikke er i indeks (hvilket det nu som oftest er med et Canonical tag på) forhindrer altså ikke googlebot i at crawle de links, der er på siden - og dermed indeksere produkterne. Du er meget velkommen til at tænke over det - men det ændrer ikke på det faktum, at du er helt galt afmarcheret.

Hvis du vil have et skub i den rigtige retning: Spørg dig selv, hvad tag'et "noindex,follow" skal gøre godt for ;-)

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 07:10

Fashion-Seller:
De ligger måske ik super godt, men de er da i Googles Index.

Det var faktisk mere et ordsprog..

Men det er rigtigt det du siger. Enten så ranker de skidt, ellers bliver de smidt helt ud!

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 10:28

Takker for svarerne.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)