Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook knap på webshop

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt. Nu ligger den i hverfald i bunden. Ville godt have haft den under produktmenuen, men så rykker den hele forsiden til højre, så tror bare jeg lader den stå i bunden!

Tak for hjælpen :)

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Fra  NordQ Skrevet kl. 11:26

Ved du om man også kan lægge et link ind sådan så mine kunder kan gå direkte til siden.

Lige nu kan de kun trykke "like" og skal så selv gå ind via facebook og søge på min side...

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 11:28

Ja, så skal du vel have fat i en follow button istedet for en like: https://developers.facebook.com/docs/reference/plugins/follow/

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 11:30

Christina Nordquist:
Ville godt have haft den under produktmenuen, men så rykker den hele forsiden til højre, så tror bare jeg lader den stå i bunden!

Hvis du nu ændrer layoutet af knappen lidt, så kan den være i menuen - det gør du ved at skrive div-koden sådan her f.eks.:

<div class="fb-like" data-send="false" data-layout="button_count" data-width="450" data-show-faces="false"></div>

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Fra  NordQ Skrevet kl. 13:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Kongsfelt:
Ja, så skal du vel have fat i en follow button istedet for en like

Tak!

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 13:22

Christina Nordquist:
Lige nu kan de kun trykke "like" og skal så selv gå ind via facebook og søge på min side...

Installér en like-boks på din side i stedet - denne indholde både et link til Facebook siden, en like-knap og ansigter på nogle af de personer, der liker din side. 

Se her: http://developers.facebook.com/docs/reference/plugins/like-box/

Se bSocials blog sidebar for eksempel: bSocial Blog 

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Fra  NordQ Skrevet kl. 13:32

Kasper Bengtson:
Installér en like-boks på din side i stedet - denne indholde både et link til Facebook siden, en like-knap og ansigter på nogle af de personer, der liker din side. 

Men det er fordi jeg helst ikke vil have de der ansigter på min side. Det synes jeg ikke ser så pænt ud. Jeg vil egentlig rigtig gerne have det præcis som på onfones side, men der skal jeg nok have fat i en webdesigner.

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 13:56

Du kan også sagtens få like-boksen vist uden ansigter. Hvis du bruger denne kode:

<iframe src="//www.facebook.com/plugins/likebox.php?href=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fbsocial.dk&amp;width=292&amp;height=62&amp;show_faces=false&amp;colorscheme=light&amp;stream=false&amp;border_color&amp;header=false&amp;appId=420519714680336" scrolling="no" frameborder="0" style="border:none; overflow:hidden; width:292px; height:62px;" allowTransparency="true"></iframe>

Og erstatter

- Bredde

- Facebook Sidens URL

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)