Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress blog (engelsk )

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i den uheldige situation. Er kommet til og installer wordpress på engelsk. Har gennemgået den alle steder. Synes bar ikke jeg kan finde det sted hvor man skifter sprog til dansk. Så er her en venlig amino sjæl der kan hjælpe med det.

Mvh
John

Fra Aarhus
Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:26

Hej John

Der er ikke en knap, du skal finde filen wp-config.php i rodmappen af wordpress instalationen på serveren. (brug evt. FileZilla som er et FTP program til at finde filen med) I wp-config.php filen står : define ('WPLANG', 'da_DK'); (og det er så 'da_DK' du tilføjer i teksten og gemmer filen og smider den tilbage og overskriver den gamle wp-config.php, hvis du forstår???

VH Palle

Tilmeldt 31. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:33

Hej Palle.

Tusind tak for svaret. Men for at være ærlig så fatter jeg ikke en meter af alt det med kode. Er det noget du måske kan hjælpe mig med. Har prøvet og sende en privat besked til dig. Men amino virker åbenbart ikke fra tlf.

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 73
Fra  Garry.dk | Modetøj online Skrevet kl. 23:54

Hej.

Du kan downloade den danske version af wordpress på da.wordpress.org, du skal derefter uploade filerne vha. eksempelvis filezilla. Er det for teknisk, så vil jeg gerne gøre det for dig imorgen formiddag. Du kan sende mig en privat besked hvis ikke du har fået hjælp endnu

Bedste hilsner,

Gabriel K

www.trades.dk - Køb og salg af varepartier

Fra Aarhus
Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:57

Ja det kan jeg godt, men er på vej i seng nu. Min private mail er kronesen@live.dk - så må vi tage det en af dagene mit telefonnr.: 21 27 25 21

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 07:34

John Jacobsen:

Jeg er i den uheldige situation. Er kommet til og installer wordpress på engelsk. Har gennemgået den alle steder. Synes bar ikke jeg kan finde det sted hvor man skifter sprog til dansk. Så er her en venlig amino sjæl der kan hjælpe med det.

Mvh
John

Her er et video det viser hvordan man gør det:

Hos WP Ninja har vi flere video som dette og det er gratis og være med

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)