Min hjemmeside har nu eksisteret i et par måneder, men Google finder den stadig ikke? Hvordan kan det være og hvad kan jeg gøre?
Den finder min bruger her på Amino og min side på Facebook. Veterinærsygeplejerskernes fagforening linker også til min hjemmeside og det link finder Google også, men stadig ikke www.dyrenesvikarer.dk så man kan gå den lige vej ind. Hvad gør jeg??
Vil så sige din side er da fundet af google og er indexeret men google syntes måske ikke din side er ret relevant for de søgeord du gerne vil findes på.
Min hjemmeside har nu eksisteret i et par måneder, men Google finder den stadig ikke? Hvordan kan det være og hvad kan jeg gøre?
Den finder min bruger her på Amino og min side på Facebook. Veterinærsygeplejerskernes fagforening linker også til min hjemmeside og det link finder Google også, men stadig ikke www.dyrenesvikarer.dk så man kan gå den lige vej ind. Hvad gør jeg??
På forhånd tak for jeres svar.
Mvh. Sanne
Lave en søgning på site:dinhjemmeside.dk
Så kan du se hvilke sider google kender fra dit domæne ser ud som om de har fundet din forside, men ikke nogen undersider.
Har du styr på dine titeltag og meta discriptions, ellers få det :)
Det skal siges til Sannes forsvar at hendes site IKKE var indekseret, da hun oprettede indlægget... men det ekstra link her på amino, var åbenbart det, der skulle til. Det er dog pt. kun forsiden der er indekseret, men mon ikke resten kommer i løbet af de næste par dage.
Men få lige fikset det med www og ikke www - det kan betyde en hel del for dine rankings...