Jeg har startet en webshop sammen med en en af mine venner og vil derfor gerne vide og der er nogen der kan hjælpe os vi søger tøj, sko,mobil tilbehør, ipad tilbehør, tasker, sko OSV. og vi har et lager men vi vil gerne have det fyldt op er der nogen der kender nogen hjemmesider hvor jeg kan køber lager hjem
Du kan altid Importerer selv :) eller kontakte et import firma der har ting på lager de kan sælge videre, eller har kontakter de kan bruge til at hente vare hjem til dig til en god pris. eksempelvis mit lille firma. Nikmi Import :) Du er velkommen til at sende mig en PM! jeg har både tasker og sko samt accessories. mobil tilbehør gør jeg det dog ikke i :)
Som Henrik skriver, så kan du vælge at importere selv fra steder som Kina. Du skal dog være opmærksom på toldregler, EU regler osv, så man skal lige sætte sig ind i det inden man giver sig i kast med det. Men har du ikke mod på det, kan du også få et firma til at hjælpe dig.
Du er også velkommen til at sende mig en PM, jeg får løbende nogle forskellige ting hjem (blandt andet også mobiltilbehør, som Henrik ikke har), og kan nok også skaffe det, hvis der lige er noget bestemt du vil have.