Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad siger i til min hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja overskriften siger sig selv: 
www.balutten.dk

Jeg er godt klar over jeg bruger det der er standart fra prestashop(tema), men det er helt bevidst, da det er min først hjemmeside til min først virksomhed, og det gør det at få shoppen op at køre rigtigt, da det er nemmer at arbejde i. 
Shoppen er ikke åben i nu men sker forhåblig snart :) 

Jeg vil heller end gerne høre negative ting eller noget der skal ændres...

Btw hvis nogle bruger ewire, kan jeg lige skrive jer en besked? for ewire tager sig mere end god tid til svare mig på mine mails, og det afhænger lidt at hvornår jeg kan åbne min shop.

Mvh Mathias.

Tilmeldt 24. Jun 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:39

Synes at kategorien "kommende produkter " virker lidt uproffesionel, idet du skriver:

"Her kan du se ting vi regner med at få på lager. 

Der er dog ingen garanti for at det er noget vi får."

Er bare min personlige holdning at du kun skal skrive om det hvis det er noget du VED at du får... og ikke "regner med".. Det giver det et lidt useriøst islæt..

Tilmeldt 24. Jun 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:41

En anden ting .... i undermenuen står der "Galde kunder betyder mest" .. går ud fra der skal stå glade... måske gale ? :)

Tilmeldt 27. Aug 11
Skrevet kl. 15:42

Kan jeg godt se, jeg vil ændre det. Problemmet ligger bare i det ikke er helt sikkert. Jeg sætter den lige på no show ;)

Tilmeldt 27. Aug 11
Skrevet kl. 15:44

Hahaha, mange tak, godt nok er jeg ordblind men burde jeg have set. Min hjemmeside lavet jeg igen denne weekend, da der var gået noget galt efter sidste update :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 16:02

Grundlæggende synes jeg den er fin og overskuelig, dog på grænsen til at at være for kedelig.

Her er et par ting, jeg lagde mærke til:

- Hvad er sidens fokus? Og hvem er målgruppen? Jeg synes det er en tilfældig blanding af kategeorier. Navnet på hjemmesiden hjælper mig heller ikke til at forstå, hvem du henvender dig til.

- Jeg synes, du skal droppe eller nedtone spejleffekten. Den gør logoet svært at læse.

- Jeg byder mig ikke så meget om at have Facebook i venstre side. For de kunder, hvor Facebook er ligegyldigt på en webshop, der tager det alt for meget fokus, at Facebook er placeret der.

- Nu har du sikkert tænkt dig, at få flere submenu-punkter. Men så længe du har så få, så vil jeg fraråde en menu på tre niveauer. (som du har under legetøj)

- Personligt synes jeg, at det er i underkanten kun at vise 10 produkter pr side under f.eks. legetøj. Jeg kan ikke se, hvorfor alle 17 produkter ikke kan være på en side.

- Jeg synes, at der er alt for mange muligheder og funktioner. Det er en lille shop (i hvert fald ind til videre), men alligevel er der avancerede funktioner overalt. Sortering, vælg produkter pr side, sete varer, tilbud, nye varer, anmeldelser, relaterede varer, udskriv osv.. Alt sammen fint nok, men jeg må indrømme at det er lidt overvældende med så mange muligheder på en så lille shop. Du kan jo evt. undersøge om besøgende benytter dem, og så fjerne alt det overflødige, når du har data nok til at konkludere.

- Du har stavefejl rundt omkring. F.eks i footeren: "Sender sammen dag du bestiller" samt "Telefonsamtal kan aftales over mail". Desuden er "Politi Station" i et ord.

- De produkter jeg har kigget på har korte beskrivelser. Hvorfor så placere det i en "Mere info" boks? Jeg ville placere det oppe ved billedet.

- Under betingelser ved fortrydelsesret: "Fragten refunderes dog ikke". Du skal så vidt jeg ved refundere hele beløbet inkl. fragt. Dog ikke fragten, som kunden betaler for at returnere produktet.

Tilmeldt 27. Aug 11
Skrevet kl. 16:16

Ja, jeg skal sælge smår ting, som udgangs punkt gaver til folk. Det kom nok også til at stå under logoet så det kommer til at være blandet målgruppe. 

Det med logoet er du ikke den første der siger, så jeg kigger lige på det uden.

Hvor vil du så smide den hend? nederst højre? og så måske smide en ting der op i stedet?

Ja der kommer en del flere ting snart, jeg går ind og ændre det.

Ja det har du ret i, den er ikke offenlig gjort i nu få ved det ikke helt, men jeg tænkte bare hvad jeg gerne ville have på en side jeg besøgte. jeg regner dog med at fjerne nye varer.

Jeg vidste godt der kunne forkomme stave fejl, er ordblind. Det er dog ingen undskyldning og det virker alt for uprofessionelt, så får noget familie til at kigge den igennem flere gang.

Du mener hvorfor have det 2 steder? kan godt følge dig.

Det vil jeg lige tjekke igen, jeg fandt bare steder omkring det ikke var lov at refundere det også. 

Mvh Mathias. 
Mange mange tak...

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 16:31

Jeg tror du gør det unødigt svært for dig selv, ved ikke at fokusere lidt smallere. Det er enormt svært at ramme en "blandet målgruppe", som du skriver. Jeg ville starte med f.eks. elektronik tingene eller legetøjet og så kan man altid udvide sortimentet. 

Jeg ville slet ikke vide, hvorfor jeg skulle bruge tid på at bladre videre rundt på din side, hvis ikke jeg tilfældigt i en google søgning er endt på lige præcist det produkt jeg går efter - fordi i har så rodet et sortiment og profil. 

Derudover ville jeg som andre også nævner gøre noget ved logoet.

Jeg ville også få mere relevante ting i venstre side end facebook. Måske en ekstra navigation/menu, for dem der ikke er så glade for dropdown navigation.

Derudover har du en hel masse onpage SEO arbejde foran dig, hvilket er meget naturligt for en helt ny side. Det er ting som title og meta descriptions, unikke produkttekster, canonical tags og noindex på indkøbskurv, søgninger osv. 

\Mikkel

Tilmeldt 27. Aug 11
Skrevet kl. 16:42

Jeg vil lige kigge på det, måsk ændre jeg kategorierne så det passer bedre.

Logoet har jeg ændret nu :)

SEO er jeg godt klar over, men det vil jeg fokusere på i løbet af det næste stykke tid efter jeg har åbnet shoppen :) 

Mvh Mathias

Mange tak :)

Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 116
Fra  PartnerTekst.dk ApS Skrevet kl. 16:44

Pæn og overskuelig side :-)

Jeg ville måske sætte et stort tilbudbanner, der hvor du har sat et stort søgefelt.

Held og lykke med projektet!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)