Grundlæggende synes jeg den er fin og overskuelig, dog på grænsen til at at være for kedelig.
Her er et par ting, jeg lagde mærke til:
- Hvad er sidens fokus? Og hvem er målgruppen? Jeg synes det er en tilfældig blanding af kategeorier. Navnet på hjemmesiden hjælper mig heller ikke til at forstå, hvem du henvender dig til.
- Jeg synes, du skal droppe eller nedtone spejleffekten. Den gør logoet svært at læse.
- Jeg byder mig ikke så meget om at have Facebook i venstre side. For de kunder, hvor Facebook er ligegyldigt på en webshop, der tager det alt for meget fokus, at Facebook er placeret der.
- Nu har du sikkert tænkt dig, at få flere submenu-punkter. Men så længe du har så få, så vil jeg fraråde en menu på tre niveauer. (som du har under legetøj)
- Personligt synes jeg, at det er i underkanten kun at vise 10 produkter pr side under f.eks. legetøj. Jeg kan ikke se, hvorfor alle 17 produkter ikke kan være på en side.
- Jeg synes, at der er alt for mange muligheder og funktioner. Det er en lille shop (i hvert fald ind til videre), men alligevel er der avancerede funktioner overalt. Sortering, vælg produkter pr side, sete varer, tilbud, nye varer, anmeldelser, relaterede varer, udskriv osv.. Alt sammen fint nok, men jeg må indrømme at det er lidt overvældende med så mange muligheder på en så lille shop. Du kan jo evt. undersøge om besøgende benytter dem, og så fjerne alt det overflødige, når du har data nok til at konkludere.
- Du har stavefejl rundt omkring. F.eks i footeren: "Sender sammen dag du bestiller" samt "Telefonsamtal kan aftales over mail". Desuden er "Politi Station" i et ord.
- De produkter jeg har kigget på har korte beskrivelser. Hvorfor så placere det i en "Mere info" boks? Jeg ville placere det oppe ved billedet.
- Under betingelser ved fortrydelsesret: "Fragten refunderes dog ikke". Du skal så vidt jeg ved refundere hele beløbet inkl. fragt. Dog ikke fragten, som kunden betaler for at returnere produktet.