Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er meningen med disse Adwords kampagner ?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Ph.:
SEO er indbringende over tid. Du får ikke skarpe SEO-resultater henover natten med SEO. Så det kræver tålmodighed og en god portion penge før resultaterne dukker op. Men på sigt er det en god investering.

Ja det er indbringende. Ja resultater kommer over tid. Ja til tålmodighed. Nej til en god portion penge, jeg synes stadigvæk ikke Thomas R. og flere skrifter er dyre. Ja til god investering.

Og en god portion stædighed, vilje m.m.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 12:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flot SEO arbejde Ib

Jeg glæder mig til at høre mere om dit fremtidige webshop projekt :)

Med venlig hilsen
Jonas Ebbe

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 13:28
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil ikke give dig ret i at det ikke koster en portion penge. Det er langt fra alle, der selv har tid til at sætte sig ind i SEO. De må betale sig fra det. Gode SEO-folk er dyre, men er pengene værd.

Desuden må du have brugt rigtigt mange timer på projektet. Timer du ellers kunne have brugt på at udføre malerarbejde. Det er muligt at du mener resultaterne er kommet "gratis", men det er langt fra sædvanen.

Venligst

Brian Phillip

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:42

Brian Ph.:

Jeg vil ikke give dig ret i at det ikke koster en portion penge. Det er langt fra alle, der selv har tid til at sætte sig ind i SEO. De må betale sig fra det. Gode SEO-folk er dyre, men er pengene værd.

Desuden må du have brugt rigtigt mange timer på projektet. Timer du ellers kunne have brugt på at udføre malerarbejde. Det er muligt at du mener resultaterne er kommet "gratis", men det er langt fra sædvanen.

Wink Yes Ja "selvfølgelig" Brian kan jeg ikke give dig "helt uret". jeg bruger og har brugt megen tid og bl.a. tager på SEO kursus på Fyn den 9. april, hos Kristoffer Føns, Florence Marketing.

Ja jeg kunne male i stedet. Men nu vil jeg til at satse mere på on-line markedet.

@ Tak Jonas, Weboptimist for din flotte kompliment.

Men uanset kan også mine "færdigheder" trænge til gode hænder m.m.

Fordi personer der arbejder hele tiden med de forskellige problemer bliver altid bedre. "Vi" andre har de på amatørbasis. Men bliver forhåbentlig bedre til at stille de "rigtige" til de gode folk. Og frasorter de dårlige.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 20:44

I så fald, håber jeg kun at have efterladt positive :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)