Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

19 årig søger arbejde i Esbjerg området

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg er 19 år, går 3. år på hhx og kommer fra Esbjerg.

Jeg søger PT job, og føler virkelig jeg har gjort mit for at dette skulle ske. (Har søgt på tankstationer, Fastfood-kæderne, Barene, tøjbutikker osv.) Har ialt søgt omkring 40 steder. Processen har foregået ved at jeg enten har snakket med personen der stod for ansættelsen af folk, hvorefter jeg har afleveret min ansøgning, eller ved at jeg bare har afleveret min ansøgning til en underordnet.

De gange jeg har snakket med bestyren af den butik jeg har søgt i, har de ofte været mere interreseret i at jeg fra Juni er interesseret i at arbejde fuldtid, og har spurgt mere ind til dette. Hvorefter jeg tit har fået at vide at de ikke mangler nogen lige pt, men man ved jo ikke hvad der sker i morgen.

Gør jeg noget forkert i min Jobsøgningsproces?

- Har også søgt på de ledige studiejobs jeg kunne finde på nettet.

På foorhånd tak!

Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 116
Fra  PartnerTekst.dk ApS Skrevet kl. 23:32

Et godt råd i en jobansøgning:

Ros dig selv til skyerne. Du skal virkelig vise overskud

Hvis en arbejdsgiver sidder med 50 ansøgninger, så ringer de ikke til den person, som har skrevet en ansøgning, der ligner alle de andres. 

De ringer til ham, som kan et eller andet ekstraordinært, eller som skriver i sin ansøgning at han er pisse dygtig.

Husk at skrive ting i stil med: Du kan både arbejde selvstændigt og sammen med andre, du kan tage ansvar, du er villig til at tage mange vagter med kort varsel, du er mødestabil, pligtopfyldende og hvad du ellers måtte kunne komme på (Dog skal du naturligvis kunne overholde det).

Bare husk på at lave noget der er usædvanligt, så arbejdsgiveren ringer til netop DIG.

Jeg er medejer af et tekstbureau, som også kan hjælpe dig med at skrive din jobansøgning. Vi tager en meget lav pris. Du kan eventuelt sende mig en PM, så skal jeg nok hjælpe dig. Indholdet i din jobansøgning er altafgørende for, om du bliver valgt, så det kan være en god idé at få hjælp af nogen som er garvede i at skrive den slags.

Send mig endelig en PM! :-)

De bedste hilsner

Kristian Mølgaard

Fra Fredericia
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 278
Skrevet kl. 08:19

Hej

Hvis du ønsker lidt at beskæftige dig med kan du få muligheden for at sælge vores iPhone tilbehør videre.

Der er INGEN udgifter i det for dig. Vi leverer 25 stk varer du vælger ud og du sælger dem videre med dine priser.

Hvis du ellers har lidt salgsevner kan vi snakke videre omkring salg af vores brændstof besparer til erhverv og vandrenser til private.

Mvh

Seref

www.dogan-world.dk

www.dogan-world.net

Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 19:22

Takker for svarene.

- Kristian, tror jeg klare mig med at skrive mine egne ansøgninger, men tak for rådene!

- Seref, er ikke interesseret i et provisionslønnet job, men tak for tilbuddet!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)