Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Boligstøtte og dagtilbudstilskud. Ved start af selvstændigt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går med tanker om at starte en virksomhed, som kommer til og være en enkeltsmandsvirksomhed. Så ville jeg bare lige høre mister man sine tilskud bla boligsikring og institions tilskud, regner selvfølig med at ha underskud det første år, måske et lille overskud. Så i realteten kommer min økonomi til og blive dårliger end den er nu. 

Håber der er nogle som har været i den situation, og som  vil dele lidt ud af sin viden 

Mvh

John

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:31

kigger lige med 

Tilmeldt 31. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:39

Slet ikke nogle der kan hjælpe her

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:56

Nu er det jo påske men, ring dog til borgerservice og hør dem hvordan de beregner boligsikring og institutionstilskud i forhold til en selvstændig. Hør dem der betaler det til jer idag, hvordan de beregner det - netop som du skriver, i forhold til at du måske tjener 0 kr år et - men hvordan giver det bevis for det up-front inden år et som selvstændig.

Selvstændige KAN få boligsikring kan jeg se på nettet, men hvordan deres indkomst eller mangel på samme vises?? Jeg vil tro det er samme for institutionsstøtte.

Det er ikke sikkert der er så mange Aminoer som er selvstændige med bolig eller institutionsstøtte, så du kan risikere at vente på svar - længere end til tirsdag formiddag når du taler med borgerservice eller udbetaling danmark - OG du må så meget gerne gøre os alle klogere på svaret herinde

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)