Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meta title ændrer sig ikke i SERP?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hola Aminos

Jeg har en side som endelig ranker på side 1 på google på x-søgeord. Først havde jeg ikke gjort noget med meta title & description på den side, så den har tydeligvis udelukkende ranket på indholdet.

Anyway, for 3-4 dage siden ændrede jeg title & description med SEO by Yoast pluginet, men når jeg ser på google's søgeresultater, så er artiklens title & meta stadig helt skæve, og det har tydeligvis ikke ændret sig til det, jeg gerne ville have.

Andre der har oplevet lignende? Er det bare et spørgsmål om tid, eller hvordan?

På forhånd tak for hjælpen. :-)

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver ændret med tiden :-)

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads Grønlund:
Er det bare et spørgsmål om tid, eller hvordan?

Som udgangspunkt, ja. Google skal først kigge forbi dine undersider for at finde rettelsen, hvorefter den gerne skulle slå igennem på tværs af Googles mange datacentre. Den slags kan godt tage sin tid.

Google kan dog godt vælge at ignorere din title, og selv vælge en title som de finder mere passende. Det sker dog relativt sjældent.

- Emil

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er et spørgsmål om tid. Det afhænger af, hvor ofte dit site bli'r crawlet.

I snit går der -- efter min personlige erfaring -- 1 uge til 4 uger.

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Aight - tak for svarene. :-)

Jeg værner mig med tålmodighed så!

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan godt gå op til over en uge, før googlebot har været forbi siden
Og fundet ud af at dine meta oplysninger er opdateret.

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Først tjekker du her om din title er ændret som du ønsker: http://www.google.com/webmasters/tools/richsnippets 

Er den det er det et spørgsmål om tid, hvis ikke, så gå ind i pluginnet, vælg "Titles and Metas", og sæt kryds ved "Gennemtving omskrivning af titler" eller  på engelsk noget ala' "Force rewrite titles" afhængigt af hvilken version du har - hvorefter du tjekker om titlen er ændret igen Yes

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tak for det gode råd. Jeg har siddet i 5-10 minutter nu og leget med richsnippets-toolet.

Men uanset om jeg rammer præcis "0 tegn tilbage" eller fx. "5 tegn tilbage" med mit Yoast plugin, så ændrer den det alligevel bare til, at titlen flyder ud i punktummer, når jeg så tjekker det  i richsnippets. Nogen løsning på dette også? 

Og igen, tak for hjælpen. :-)

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du bruger specialtegn i titlen kan de tælle for mere end 1 tegn og skabe skævhed i forhold til tælleren du kan se. 

Det kan også stå i koden at den skal hente sidenavn og føje til titlen, så skal du fjerne det - men i princippet kan det være en del steder. Prøv at lave titlen meget kort, og se hvad den tilføjer til sidst som gør at du ender ud i punktummer, så vil du vide hvad du skal lede efter - det er en start ;)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)