Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg vente med at hæve betaling for mine kunder?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er går lidt og spekulerer i at starte en online fyrværkeriforretning. Og noget som de fleste kan nikke genkendende til, er at budgettet er presset op til jul og nytår. Jeg ville derfor høre om det var muligt at tilbyde sine kunder, at deres køb ikke blev hævet på deres konto, før efter d. 1 januar?

Det næste jeg så tænker er at, kan Nets/Teller, Epay, Euroline have nogen forbehold imod at jeg venter op imod en måned med at hæve betlingen?

Nogen som ville dele deres tanker omkring dette?

Ps. Jeg ved godt at for debetkort, vil det ikke have nogen betydning, da beløbet vil blive reserveret straks Smile

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 16:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Simon,

Der er intet juridisk problem i det - blot du gør kunderne opmærksom på det. Din kreditkortindløser er ligeglad.

Just-Eat tilbyder det eksempelvis som en feature, og lader kunder udskyde betalingen i 45 dage, for 9 kroner ekstra.

Venligst,
Kenneth 

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 22:33

Okay, det vidste jeg ikke engang de gjorde:)

Jeg kunne bare godt se fordelen i at folks trængte julebudget, fik lidt luft, og at de så handlede hos mig samtidig, det gjorde da bestemt ingenting :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Dec 12
Indlæg ialt: 17
Fra  Mine tekster Skrevet kl. 22:47

Det vil ikke hjælpe dem med debetkort, for som du skriver reservere de betaling med det samme. Så det vil gøre de har det mindre til rådighed på deres konto og vil slet ikke være en fordel. Overvej en løsning ala klarna (Dog nok ikke dem, da de ikke har et godt ry), eller en af de mange alternativer til dem.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)