Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO, Linkbuilding oma.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

God PÅske...

Vi er et lille firma, www.membership.dk, som nu er i gang med at promote vores site. Vi har lavet addwords og har lidt styr på Analytics!! Der er rigeligt at se til og derfor har vi brug for noget hjælp! Vi skal i gang med nye opgaver...

Vi skal ha bedre styr på SEO og Link Building og vi er ved at finde den person, der skal hjælpe os med, at skabe MERE TRAFIK til vores site. Det er hamrende vigtigt, og det er her, du måske kommer ind i billedet.

Ved du noget de tools alle snakker så meget om? Link Builder (der vist er dansk), seopowersuite, Googles Url-Builder, der ligger under Analytics eller måske noget helt andet. Det er vigtigt, vi kommer ud over stepperne. Vi kan sagtens selv deltage i jobbet, hvis du fortæller os, hvad der skal gøres.

Vi har et fint rss feed som ligger ubenyttet hen, - det må vi kunne bruge? Eller?

Kan du ikke skrive lidt om hvordan disse ting skal gribes an eller måske hvordan du kan løse opgaven for os...

Måske skal vi først lære at formulere opgaven mere præcist?

Mange hilsner,

Frank

PS. Er der måske en, der kan fortælle, om det har betydning, om personen vi skal arbejde med er dansk talende og om vedkommende kender Danmark.

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 17:08

Det er mange ting at kaste sig over, hvad med at tage fat i en person, som f.eks. Per Allerup fra seonord.dk eller Thomas Frost fra seo-mand.dk ?

De kan helt sikkert hjælpe jer videre.

Og ja, det er afgørende at i får fat i en der dansktalende! Ellers får i aldrig lavet fornuftig SEO og linkbuilding, så kan enkeltopgaver måske senere outsources til ikke dansk talende. 

\Mikkel

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 17:11

Hej Frank

Du er grøn på området kan jeg fornemme, så inden at du går inden at du bliver kontaktet af alle mulige SEO'er så tag lige og læs lidt op på det her: http://seofordummies.dk 

frank@membership.dk:
Ved du noget de tools alle snakker så meget om?

Ja der findes mange tools på området. Linkbuilding skal ikke laves via et tool, det skal laves manuelt.

frank@membership.dk:
PS. Er der måske en, der kan fortælle, om det har betydning, om personen vi skal arbejde med er dansk talende og om vedkommende kender Danmark.

Ja det skal den person.

Tilmeldt 29. Mar 13
Skrevet kl. 11:01

Hej igen,

http://seofordummies.dk/ er en fin lille guide og der er masser af tage fat på.

Kan I fortælle mig, hvordan jeg opbygger en pool med de rigtige søge ord? Og om jeg har mulighed for at se hvilke søgeord andre bruger! Sidstnævnte selvfølgelig for at se hvad mine konkurenter gør/bruger?

Er der slet ikke noget point i at anvende en software pakke i forbindelse med link building. Jeg forestiller mig, at disse løsninger, alene gør søgemaskiner opmærksom på www.membership.dk 's eksistens og at det så er et mere eller mindre overstået kapiteldet. (Det skal naturligvis ajourføres nu og da...) Der er der vel ikke nogen grund til at betale nogen mange penge for den slags arbejde... 

Vil det evt. ha en forstrærkende effekt at lade to eller flere konsulenter lave det samme arbejde...

Hvordan sikrer jeg mig imod at komme i konflikt med Google's Panda og Penguin programmer. Jeg forestiller mig at nogle hurtigtgående konsulenter som vi kunne vælge at arbejde sammen med hurtigt kunne gøre stor skade... Har jeg ret?

Hilsen,

Frank

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 12:00

frank@membership.dk:
Kan I fortælle mig, hvordan jeg opbygger en pool med de rigtige søge ord? Og om jeg har mulighed for at se hvilke søgeord andre bruger! Sidstnævnte selvfølgelig for at se hvad mine konkurenter gør/bruger?

Du kan gøre mange ting. Lidt advanceret stof, men en af de ting du kan gøre er at bruge "Google Keywords" til at se hvor mange der søger på de givende ord. OBS: Vælg "Eksakt" for at undgå at få det forkerte tal.

frank@membership.dk:
Er der slet ikke noget point i at anvende en software pakke i forbindelse med link building.

En software og en pakke er to forskellige ting.

1. Brug ALDRIG software til linkbuilding, det er noget som kaldes "Black Hat SEO" og er Google fjende.

2. Ring til en SEO Konsulent og be' ham om at varetage din SEO på siden + din linkbuilding.

frank@membership.dk:
Har jeg ret?

Tag fat i en konsulent, og få snakket med ham, evt. ring til Joakim Kruse: http://nozebra.dk/seo

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 45
Fra  Medier & Co Skrevet kl. 16:04

Hej Frank, 

Jeg har lige hurtigt gennemset din side og vil anbefale dig at få lavet unikke sidetitler og optimeret dine overskrifter, på flere af siderne. 

Hvis I selv ønsker at udføre en del af SEO arbejdet, vil jeg gerne lave en analyse der kan hjælpe Jer med hvad og hvordan I får optimeret hjemmesiden. Du er velkommen til at sende mig en PB. 

Tilmeldt 29. Mar 13
Skrevet kl. 16:35

Hej,

Tak for det(-: Det burde vær en forholdsvis enkel ting at gøre! Kan du ikke være lidt mere spicifik.

Jeg ved ikke hvad en PB er... Skriv evt til frank@membership.dk for direkte kontakt...

Mvh,

Frank

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)