Hejsa.
Tak for dit svar!
Det jeg specifikt søger er en simpel røgalarm (som dog gerne må kunne tale sammen med andre af samme type hvis kunden ønsker mere en en opsat).
Tanken er at når jeg er ude hos private kunder og udføre div. handyman opgaver, og så ser at de ingen røgalarm har, vil jeg tilbyde kunden at de kan købe, og jeg så opsætter hos dem med det samme. Så det skal ikke være en røgalarm der koster dem flere tussinde kroner hvis de skal have et par stykker op, tænker selv at en prispr. stk på 200-250 inkl. moms, batteri og opsætning kunne være skarp. - og frem for alt noget man som kunde har svært ved at sige nej til, da de fleste jo er klar over at det er fornuftigt at have en siddende.
Men samtidig ønsker jeg heller ikke en dårlig alarm, som bipper i tide og utide og holder batteri i en måned.
Har læst mig frem til at JOEL- skulle have lavet en ganske fornuftig en "classic solo" til en fornuftig pris. Dog ikke til sammenkopling.
Resume :-)
- røgalarm, trådløs, batteritid ca. ½-1år (så kan man nemlig skrive rundt til kunderne igen at dte er tid til at skifte batteriet), gerne til sammenkobling, fornuftig i pris, diskret design.