Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kvalitets røgalarmer søges.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Aug 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino.

Som overskriften siger, søger jeg en leverandør af kvalitets røgalarmer.

Alarmen skal sælges til kunder som et "mer salg" nå vi alligevel er ude hos dem.

-Jeg tænker at alarmen helst skal have en "bedst i tænk-test" anmeldelse på sig.

Kort sagt ikke noget billigt lort, men noget man kan være bekendt at sælge med sikkerheden som begrundelse, men samtidig også være noget kunden prismæssigt ikke kan sige nej til.

Lad mig høre hvad i kan :-)

Dbh. Kristian 

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 18:44
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:02

Jeg har arbejdet med salg af røgalarmer i knap 5-6 år (dog ikke længere), og den bedste jeg er stødt på er uden tvivl denne røgalarm. Den kan trådløst kobles sammen med op mod 20 andre alarmer og er af høj kvalitet.

Men du skal vide lidt mere om hvilken type røgalarm din kunde ønsker, hvor mange osv. Der findes jo

Trådløse røgalarmer til sammenkobling
Trådet røgalarmer til sammenkobling
230 Volts røgalarmer
Røgalarmer med lang lang levetid (5-10 år)
osv osv

Fra København
Tilmeldt 29. Aug 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 19:20

Hejsa.

Tak for dit svar!

Det jeg specifikt søger er en simpel røgalarm (som dog gerne må kunne tale sammen med andre af samme type hvis kunden ønsker mere en en opsat). 

Tanken er at når jeg er ude hos private kunder og udføre div. handyman opgaver, og så ser at de ingen røgalarm har, vil jeg tilbyde kunden at de kan købe, og jeg så opsætter hos dem med det samme. Så det skal ikke være en røgalarm der koster dem flere tussinde kroner hvis de skal have et par stykker op, tænker selv at en prispr. stk på 200-250 inkl. moms, batteri og opsætning kunne være skarp. - og frem for alt noget man som kunde har svært ved at sige nej til, da de fleste jo  er klar over at det  er fornuftigt at have en siddende.

Men samtidig ønsker jeg heller ikke en dårlig alarm, som bipper i tide og utide og holder batteri i en måned.

Har læst mig frem til at JOEL- skulle have lavet en ganske fornuftig en "classic solo" til en fornuftig pris. Dog ikke til sammenkopling.

Resume :-)

- røgalarm, trådløs, batteritid ca. ½-1år (så kan man nemlig skrive rundt til kunderne igen at dte er tid til at skifte batteriet), gerne til sammenkobling, fornuftig i pris, diskret design.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kristian

Tak fat i l-team.dk, de sælger til forhandlere, og vil de ikke sælge til dig, kan du finde alle de steder de har forhandlere på deres side. (blandt andet safegear.dk som jeg linkede til tidligere)

Men jeg ved lige ligger inde med en del forskellige, og de har indenfor de sidste par år få nogle flotte nye røgalarmer som er mere interessante end de kedelige hvide vi alle kender.

JOEL, L-team, Coop ja de alle sammen henter røgalarmerne samme sted, nemlig i Kina og kvaliteten er efterhånden ved at være ok på den alle. DVN (dansk vare faktanævn) kan man også kikke efter, men min erfaring er at det ikke bliver en bedre røgalarm af den grund.

Alarmer hvor der er trådløs forbindelse er altid de alarmer hvor der er størst change for at der kommer fejl (min erfaring) modsat stand alone alarmer. Så er det måske bedre bare at sælge de helt almindelige. Der er nemlig ikke noget kunder hader mere, end røgalarmer der vægger dem om natten.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)