Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshopejere - Hvordan er jeres påskesalg??

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Kostumer til Voksne Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1.0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:39
Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Mar 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 16:42

Rart at høre om jeres salg her i påsken.

Jeg kan se at vores salg idag har været lidt stigende, men stadig ikke på normalt niveau. 

Min umiddelbare vurdering er at det er en generelt tendens, at salget dykker her i starten af påsken - Glæder mig til at følge vores salg henover week.

Olina:
Du må ikke bare side og vente på folk køber, prøv ting af, måle, måle optimere, måle måle, optimere.

Find ud af hvornår din type kunder er aktive og giv den ekstra gas med synlighed på de tidspunkter.

Men husk uanset hvad at prøve at få mest muligt ud af hver besøg, ordre, mail, like mv

Jeg tror at man skal passe på med at arbejde i panik,  slå koldt vand i blodet - Lad os se om salget ikke udligner sig hen over påsken. Det vil være dumt at ændre ting på shoppen, som måske vil give en negativ effekt fordi du bliver panisk.

BilligBazaar.dk - Kvalitetsprodukter til hjemmet.

Tilmeldt 30. Dec 12
Indlæg ialt: 54
Fra  www.kcaj.dk Skrevet kl. 17:09

Jeg har haft et pænt salg og over alt forventning. Så der er tilfredshed herfra

Billig maling www.kcaj.dk .Besøg os i Tullinsgade 6-8, København V eller ring 52 79 46 32.

Fra Hjallerup
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Midtvendsyssel Rengøring Skrevet kl. 17:18

Nu er det ganske vidst ikke en webshop, men kan fortælle jer at salg af vinduespolering eksplodere i påsken ;o) Så vil alle pludseligt have vasket vinduer, skal jeg love jer for :D 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)