Den kan jeg nikke genkendende til. Jeg har selv et affiliate site om solbriller, som ikke har et særligt fornuftigt salg lige pt.. Jeg håber snart på sol!
Jeg kan se at vores salg idag har været lidt stigende, men stadig ikke på normalt niveau.
Min umiddelbare vurdering er at det er en generelt tendens, at salget dykker her i starten af påsken - Glæder mig til at følge vores salg henover week.
Olina:
Du må ikke bare side og vente på folk køber, prøv ting af, måle, måle optimere, måle måle, optimere.
Find ud af hvornår din type kunder er aktive og giv den ekstra gas med synlighed på de tidspunkter.
Men husk uanset hvad at prøve at få mest muligt ud af hver besøg, ordre, mail, like mv
Jeg tror at man skal passe på med at arbejde i panik, slå koldt vand i blodet - Lad os se om salget ikke udligner sig hen over påsken. Det vil være dumt at ændre ting på shoppen, som måske vil give en negativ effekt fordi du bliver panisk.
Nu er det ganske vidst ikke en webshop, men kan fortælle jer at salg af vinduespolering eksplodere i påsken ;o) Så vil alle pludseligt have vasket vinduer, skal jeg love jer for :D