Hej Aminoer Jeg har startet virksomhed med ønsket om at lave lækkert overtøj. I den forbindelse har jeg en super samarbejdspartner i Kina som virkelig gør det godt! Efter kinesisk nytår er der dog desværre sket det at vores mønsterpige på den systue vi har haft kontakt til, ikke er kommet tilbage, så kvaliteten er desværre faldet. Derfor tænkte jeg at nu giver jeg Amino en chance. Har fulgt med herinde på sidelinien i et par år men har aldrig haft en profil, før nu. Har ikke ment jeg har haft så meget erfaring som jeg kunne give videre, indtil nu. Man lærer bare at svømme bedre af at være på dybt vand i et par år! Nå men til at starte med så har jeg brug for en systue i Kina, gerne omkring Xiamen, der kan hjælpe os med at sy høj kvalitetsprodukter. Alt er klar, dvs tegninger metervare osv. Jeg mangler "bare" dem der kan sy, svejse og lime! Et lille tvist er at vi ikke producere store ordre, så et krav er at de kan sy små partier. Hvis du har kendskab til den rette samarbejdspartner, så må du meget gerne give lyd! Mvh Søren P. |
Hej Søren,
Ja, sådan er det desværre i Kina. Det er altid spændende at se hvad der sker efter deres nytår. Man ved aldrig hvem og hvor mange medarbejdere der kommer tilbage til fabrikkerne! Hvis man handler med Kina, er det som regel nødvendig at have tæt kontakt med fabrikken og være derude ofte. Alternativt at bruge en ordentlig agent der kan følge op på produktionen.
Leder du efter en nye leverandør el? Hvis ja, må du hellere beskrive lidt bedre hvad det er du skal have produceret og hvad mængder du ønsker.