Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige seo tekster tilbydes

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Komak polak style! :D

Altså hvis kvaliteten kan følge med, så er det jo absurd billigt. Tror lige, jeg holder øje i tråden og ser, om der er andre der giver noget feedback herinde.

Held og lykke medet. :)

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:53

Mads Grønlund:

Komak polak style! :D

Altså hvis kvaliteten kan følge med, så er det jo absurd billigt. Tror lige, jeg holder øje i tråden og ser, om der er andre der giver noget feedback herinde.

Held og lykke medet. :)

-Mads

Jeg har lige modtaget noget SEO tekst, som jeg også synes andre skal have mulighed for at læse.

"Er man så heldig at have en Saab, skal den jævnligt have autoriseret Saab service, så den holder sig som en ny bil, i længst mulige år. Service til Saab skal slet ikke undervurderes, da det er blandt det bedste. Svenske biler som Saab er rigtig gode biler og nogle af de bedste i verden og holder meget godt. Så er man Saab ejer, skal den årligt have autoriseret Saab service, så den er som ny længst muligt tid man har den.
Med en svensk bil som Saab, har man en bil en der mere eller mindre kan holde evigt, hvis den bare får service til Saab. Netop autoriseret Saab service er det mest omfattende service man kan give en bil og noget af det bedste der kendes i branchen. Netop med en Saab, får man en virkelig god bil der kan holde til mere end andre biler kan og er meget svær at slide op. Der skal gå rigtig mange år, før man bare kommer oi nærheden af at kunne slide en Saab op, takket været Saab service."

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Dec 12
Indlæg ialt: 17
Fra  Mine tekster Skrevet kl. 15:59

hvordan vurdere i/dig kvaliteten

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 16:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis ovenstående tekst om Saab er den kvalitet du leverer, så skal jeg hermed annullerer min bestilling - det er godt nok noget juks for at sige det lige ud, så kan det være nok så billigt!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis jeg skal være ærlig over for dig, så tror jeg teksten vil have en negativ effekt overfor en potientiel kunde.

Din tekst indeholder otte hele sætninger, og i løbet af de otte sætninger har du nævnt "Saab" 12 gange. Dette er måske lige i overkanten. Desuden er der også rigtig mange sproglige fejl, der gør at budskabet ikke helt trænger igennem læseren.

Jeg er ked af at sige det, men jeg vil heller betale et højere beløb og få kvalitet fremfor 100ord-3kroner-Rabatten.

Mit forslag vil være, at hæve prisen og bruge lidt mere tid på efterlæsning.
Det kan ses, at du næsten ikke har læst den igennem når der optræder "oi" i teksten.... det ville ethvert skriveprogram opdage :)

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 16:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Figures.

Kan du lide letmælk? Så bør du købe letmælk. Der findes mange typer mælk, heriblandt letmælk. Du kan selv lave letmælk. Letmælk smager godt, hvis man kan lide letmælk. Du kan købe letmælk i diverse supermarkeder. Prøv letmælk. Prøv Saab service. Og letmælk.

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Dec 12
Fra  Mine tekster Skrevet kl. 16:19

hej,

det også en forkert tekst jeg havde sendt. Den jeg har sendt er en der ikke er gået i korrektur eller noget, så det beklager jeg virkelig. Send pm og jeg sender en som er ordenlig skrevet.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 16:27

David, har sendt dig en mail? venter stadig at høre fra dig af

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Dec 12
Fra  Mine tekster Skrevet kl. 16:29

hej, mener jeg har gjort det. Tjekker lige igen