Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til marketing af hjemmeside-blog

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

Jeg har nu fået lavet mit hjemmesidedesign til min blog, og det mangler nu bare at blive kodet. Da der er stort konkurrence inden for det her område, som min hjemmeside beskæftiger sig indenfor, synes jeg, det er super vigtigt, at vi marketer og brander vores firma ordentligt. Vi skal også have reklameret en hel del for det. Vi skal simpelthen lade alle vide, at VI er her, og VI er de bedste. 

Da jeg jo selvfølgelig gerne vil tjene penge på min blog, har jeg tænkt mig at tjene pengene på reklame. Har I nogen forslag til, hvor henne sådan nogle reklamer kunne placeres? Da hjemmesiden allerede nærmest handler om at poste billeder, falder reklamebilleder måske egentligt meget godt ind?

Hjemmeside: http://designbylucas.com/imglar/index3.png

Jeg ville høre, om I evt. også har nogle gode råd ang. reklamation, marketing og branding? Hvis du sidder derude og tænker, du er super skarp ang. marketing, branding og reklamation, synes jeg helt klart, du skal kontakte mig, da jeg meget gerne vil hyre en skarp person til at hjælpe os med det, da det jo - som sagt - er vigtigt at lade folk vide, VI er her. Tak!

Mvh. Markus Bomberg

Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit link til hjemmesiden er kun forsiden - der er selvfølgelig også en profil-side og lidt flere undersider :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)