Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

supportdenmark.dk Samarbejde

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har navnet www.supportdenmark.dk (og forresten også supportsweden.se)

Har en ide om at det kunne bruges i sammenhæng med store begivenheder (købte det under Muhamedkrisen).

Nu står OL 2008 jo foran os. Så her kunne være en mulighed.

Søger samarbejde med en med gode ideer til udnyttelsen på partnerbasis.

Jeg kan sælge og lave markedsføring. Har tiden til indsatsen, men ønsker ikke at investere store penge i projektet.

Mangler kreativ partner der også kan lave  web -delen, gerne som fritidsprojekt.

Er det noget for dig - så lad mig høre fra dig

info@excman.dk 

jfc
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:23

Hejsa

Jeg kunne godt tænke mig at høre mere.

Hilsen

Nicolai

Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 11:55

Hej Nicolai

Der er egentlig ikke rigtigt mere på dette tidspunkt. Det er det jeg håber på at kunne udvikle i en ping-pong med den/de rigtige personer.

Jeg har jo dette navn og har nogle ret tågede forestillinger om at det kunne benyttes til et eller andet spændende.

Som navnet lægger op til, skal det nok være noget stort der interesserer hele nationen DK. Og her er OL i Kina jo oplagt. (men kun èn mulighed).

Vedr. OL kunne det være at samle relevant materiale omkring OL i form af artikler, nyheder osv. sponceret af reklamer for f.eks. rejser til OL, produkter med reklame for OL osv. osv. Opmærksomheden vil jo være tilstede i første del af 2008.

Det hele skal nok endevendes og der skal ping-pong´es en del. Men med de rette kreative hoveder tror jeg på muligheder for noget spændende.

Jeg kan investere tiden og lave materialer til PR og salgsarbejdet men mangler supplerende hoveder  med tilhørende  arme og ben.

Dette er situationen og tankerne lige nu - men foreløbigt står alt åbent.

Mvh

www.bornebojlen.dk

www.kids-domain.dk 

jfc
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:50
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)