Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

På jagt efter verdens største golf-GROSSIST

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino's

Jeg er på jagt efter verdens største, billigste og bedste golf-grossist.

Overvejer opstart af online golf-butik.

Læg mærke til at det skal være en gossist, altså salg B2B-salg.

Mvh

xRygaard

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 16:32

Hej XRygaard

http://www.sportsbackup.dk

De skilter med at være en af nordens største, og jeg kan se at størstedelen af de danske golfbaners proshops handler igennem dem.

Er det en online shop du tænker på at åbne, eller hvad har du i tankerne?

mvh

Simon

Tilmeldt 26. Mar 13
Skrevet kl. 16:45

Hej Simon,

Tak for svar :-)

Golfudstyr er dyrt i Danmark, rigtig dyrt, handler derfor altid selv i udlandet.

Det interesserer mig derfor, om det er muligt at lave en udelukkende online-shop i DK.

De onlineshops der er i DK, har alle også fysiske butikker.. og de omk. der følger med dette.

Men det er stadig helt på ide-stadie.

Mvh

xRygaard

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 16:53

Ja det er tosset dyrt

Men tror du ikke det er svært at sælge jern og køller over nettet?

jeg vil i hvert fald gerne lige svinge lidt med dem inden, jeg købet et nyt sæt.

Men alt andet, det tror jeg sagtens kan lade sig gøre at afsætte, og så håber jeg du har en helvedes masse penge til at starte det op med, det bliver tosset dyrt :)

Tilmeldt 26. Mar 13
Skrevet kl. 17:48

Hej.

Hvad vil "tosset dyrt" være?

Er ude efter lidt bud på, hvad folk mener det kan koste i opstart

MVH

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:45

xRygaard:

Hej.

Hvad vil "tosset dyrt" være?

Er ude efter lidt bud på, hvad folk mener det kan koste i opstart

MVH

Det afhænger af rigtig mange ting...

Skal du have varelager selv, eller har du tænkt dig at benytte dropshipping. Hvis du skal have varelager selv, skal du så have det hele til at starte med, eller skal det kun være golfbolde til at starte med. Hvis du har tænkt dig at benytte dropshipping skal du ikke købe varelager, men det kan være, at du skal betale noget i opstartsgebyr.

Skal du have varelager hjemme hos dig selv, så skal du købe emballage også. Hvis du skal leje et lager eller benytte et lagerhotel, så skal du regne med at betale depositum og månedlig leje.

Kan du lave en webshop selv, eller skal du have andre til at lave den. Skal det være en professionel webshop fra start af, eller skal det bare være så billigt som muligt.

Dertil kommer hosting, betalingsgateway og en aftale med PBS/NETS eller Euroline.

Et bud vil være alt fra 5.000 kr til 5 mio.

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 19:38

Jan Elmar Sørensen:
Skal du have varelager selv, eller har du tænkt dig at benytte dropshipping. Hvis du skal have varelager selv, skal du så have det hele til at starte med, eller skal det kun være golfbolde til at starte med. Hvis du har tænkt dig at benytte dropshipping skal du ikke købe varelager, men det kan være, at du skal betale noget i opstartsgebyr.

Ja og så er det vel svært at lave dropshipping, hvis man handler hos udenlandske grossister, og gerne vil have kort leveringstid på sine produkter?, eller hvad?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:33

Mig bekendt, så er det nogle bestemte mærker/brands, som rigtig mange benytter indenfor golfudstyr. Det afhænger lidt af, hvad det er (køller, bolde osv). Så at lede efter verdens største grossist, det vil jeg påstå er spild af tid, med mindre du leder efter noname produkter eller private label.

Vil du have de rigtige mærker, så er der kun en vej, og det er mærkerne selv, eller via deres distributører. Der findes næppe nogen grossister, som forhandler alle mærkerne B2B...

Og er det de rigtige mærker, som du er ude efter, så får du næppe lov til at dumpe priserne, da de ingen interesse har i det... Bare så du ved det.

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 23:36

Jeg ved for eksempel at PING er meget strikse med, hvem der sælger deres produkter. Der skal en godkendelse til fra PING selv

Tilmeldt 26. Mar 13
Skrevet kl. 12:15

Tankerne går på at sælge alt andet golfudstyr, end lige det man skal slå til bolden med. Jeg er af den opfattelse at Danmark er uopdyrket, og dem som sælger disse produkter alle sammen har masser af fysiske butikker at tage hensyn til. Og det går ud over priserne. Nogen som har nogle tanker de vil dele, hvad angår den ide?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)