Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate marketing forbundet med en parfume ranking website - Kan det lade sig gøre?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er helt ny her på amino, men er glad for jeg nu har opdaget denne site. Det giver jo helt nye muligheder :-)

Nå men hurtig beskrivelse af mig selv, så er jeg studerende på CBS, men har altid haft drømmen om noget iværksætteri, kunne ikke forstille mig altid at skulle være lønmodtager. I forbindelse med den drøm kommer jeg hele tiden på nye ideer, men har altid svært ved at bedømme om de er noget værd, hvilket jo er derfor jeg kommer til jer :-)

Jeg har den tanke om at lave en website omhandlende parfume bedømmelser, dvs. ikke beskrivelser om folk kan lide dem eller ej, men en simpelt form for ranking i forhold til køn (også nok alder). Derved ville folk kunne tjekke hvilken score et køn giver en given parfume. Man har jo ikke lyst til at købe en duft som det modsatte (eller det samme) køn ikke bryder sig om.

Det er så her at affiliate marketing kommer ind i billedet, da folk skal have muligheden for at komme videre til en webshop.

Hva syntes i??

Forresten så er min hensigt at denne website skal være på engelsk, måske også spansk.

Mvh. Jonas

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)