Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

C5 light vs. revisor hjælp søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske er der venlig sjæl derude som kan give lidt råd?

Jeg har installeret C5 2012 light (på mac/bootcamp/windows 7 pro.), min revisor kører C5 vers. 3.0,
han har givet mig en fil med mit regnskab som en .SH fil.

Når jeg vælger skift regnskab kan jeg se den, men kan ikke åbne den ("du har ikke købt adgang til moduler")

I manualen til C5 light står der at revisor kan eksportere regnskab som .BT fil, kan han mon det i version 3.0?
og den fil skal jeg så lægge i programmappen/microsoftC5/data/Bus_type - men den mappe er slet ikke i mit system??

Er der en anden måde revisor kan eksportere et regnskab/kontoplan fra vers. 3.0, som jeg kan hente ind i C5 light?

Håber nogen ved noget, vil sætte umådelig pris på at få dette opklaret....

mvh john

Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 1110
Skrevet kl. 18:55

Kan han ikke sende en kommasepareret fil.

Eller kan han ikke kopier hele filen og du indsætter den i din C5 mappe istedet for den du har som du bare giver en andet midlertidig navn

Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:18

tak for dit svar

jeg tror han har kopieret hele filen og den har jeg lagt ind i C5 mappen, kan som sagt også se den som valgmulighed i "skift regnskab",
men får ikke lov pga manglende moduler, men kan prøve at bede ham om kommasepareret fil

Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 1110
Skrevet kl. 17:56

Dit C5 kan nok kun læse et regnskab, da du ikke har købt med ret til flere regnskabe, så du skal kun kunne se et regnskab som er fra revisoren i "skift regnskab", så det regnskab du havde, er du nød til give et nyt navn eller lægge ud på skrivebordet så det er væk. Du kan altid lægge det tilbage hvis der går ged i det.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)