Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside vs. Microsoft 365

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Käre alle,

Skal have en ny hjemmeside op at köre for min virksomhed.

Pä nuvärende tidspunkt er den katastrofe! se www.innocyte.de (jep den er tysk)

Vi er fem medarbejdere, og vi er alle for nyligt blevet koplet op pä Microsoft 365 Buisness.

En super fed platform (syntes jeg) og jeg kunne godt tänke mig at benytte deres feedture - at adminstrere hjemmesiden herfra.

Hvad er mine muligheder her? kan jeg lägge stof pä hjemmesiden, uden at det skal skrives i HTML ? Er der nogle der har erfaring med hvordan det fungere?

Og sidst men ikke mindst! Nogle der kan anbefale en person/virksomhed, Der laver hjemmesider der kan kan köres fra 365? Og ikke mindst hjälpe en analfabeter pä omrädet?

Budgetet er närmere 10.000-15.000 end 100.000

Og gerne sä billigt som muligt.

DBH

Innocyte GmBh.

Fra København
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 31
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 10:37

Hvis jeg ikke husker helt forkert er det SharePoint, der er CMS i Office 365?

De fleste jeg har talt med er indtil videre (pre sp2013) været ganske enige om, at det fungerer rigtig dårligt som hjemmeside. Office 365 kører stadig en cloududgave af sp2010. 

Hvis der ikke er andre cms i 365 (end SharePoint), vil jeg klart anbefale dig af finde nogen til at lave hjemmesiden inden for dit budget. Der er mange her på amino, som vil kunne hjælpe dig.

Selvom MS påstår noget andet så er SharePoint bedst som intranet/dokumenthåndtering og selv der er der mange der vil brokke sig ;)

Partner i www.telemetric.dk. Call-Tracking at Telemetric connects your online advertising with incoming calls to your company. 

Tilmeldt 26. Mar 13
Skrevet kl. 10:52

Tusind tak for dit svar Mads-Emil Gellert Larsen. 

Jeg leder efter en lösning, hvor jeg selv kan skrive nyhedsopdateringer. eks. Hvor er vi pä Messe i den uge osv. Uden at det ligner skrald. Og tänkte at det kunne väre en fin Lösnig, Da der jo bäde er en offline samt Online side. Pä den Offline side er min kollegaer allerede begyndt at smide ting op - tänkte det i denne forbindelse at det kunne väre fedt - at smide det bedste Online.

Men igen - Tak for svar. - Og ja Det er SharePoint, vi er ude i.

Tilmeldt 26. Mar 13
Skrevet kl. 10:54

Ja og sä fik jeg ogsä klikket pä dit CMS link - Super fedt TAK!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)