Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har en hjemmeside for en tidligere passion men er gået død.. Hvad nu?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en korrektion:
Angående de 50.000, hedder det sig at man ikke må, eller FORVENTE at komme til at, omsætte for mere end de 50k i 12 løbende måneder. Altså ikke i et kalenderår, blot set i en hvilken som helst periode på 12mdr.

Så vidt jeg lige ved, er det ren omsætning, ikke med udgifterne fratrukket. Jeg ved der er andre som er mere kompetente på dette område, men undersøg det lige nærmere, hvis du har nogen som helst forventning om at få omsætning heroppe omkring :)

Mvh Rasmus

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 12:11

Vi røg lidt ud på et sidespor, men selvfølgelig kan det være praktisk info hvis nogen er blevet inspireret...

Ja, jeg har jo forskellige blogs hvor jeg guider ind til min hovedside, du kan se 2 eksemplar her.

Jeg er helt passiv omkring disse sider, men de skaber alligevel en del trafik og ikke mindst relevant trafik.

Jeg har en side her om svanemærket maling http://svanemærketmaling.com

Og så en malerguide her http://malmal.dk 

Nu er siderne en del af Promaling.dk men det kunne lige så godt være affiliate, jeg kan oplyse at de besøgende der kommer fra så meget konkrete sider kan ende med at blive rigtig gode kunder og de bruger meget tid på hovedsiden.

På samme måde hvis du ønsker konkrete "emner" på din side så tænker jeg lidt kreativt...du kunne have et emne omkring de største spillegevinster og så referere til lidt historier.....og mens dine besøgende sidder og læser dette og drømmer er der selvfølgelig et flot banner til Oddset hvor de lige bliver nød til at spille lidt......Det virker mere spændende når man lige har læst om en der har vundet 12 millioner og det virker også mere tilgængeligt og ikke mindst muligt......

Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 12:16

Tak for at bringe tråden tilbage på emnet Peter!

Nu har jeg ikke den største erfaring med at male, ud over da jeg brillerede i billedkunst-timerne, i de første folkeskole-år, men disse sider ser umiddelbart rigtigt flotte ud, og er en genial idé hvis jeg selv skulle sige det.

Tror lige jeg må sætte og grundigt overveje hvad det er jeg vil med siden ;-)

Tak for forslagene!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)