Du må jo have et bevis i form af det oplæg du sendte dem!? Hvis du har gemt den mail du sendte og ellers har gemt det oprindelige oplæg fra det program du har lavet det i, så kan du vel opkræve penge for det hos klienten eller bede dem om at pille det ned, hvis de ikke vil betale for designet. |
Lundsby:når man har sagt at man vil hjælpe en kunde med at sætte et design op i Joomla, så er det totalt uprofessionelt at sige at det vil man ikke fordi man ikke syntes om brugervenligheden i designet, den slags gør man bare ikke!!!
5 stjerner for ovenstående.
MEN omvendt er det i orden at melde fra hvis det faglige niveau på det produkt man skal levere ikke er i orden. Her tænker jeg på designmæssige ting som strider imod cms-systemet virkemåde.
Der ud over kan jeg ikke forstå dig (trådstarter), at du føler du har noget til gode. Det er trods alt ikke dig der har lavet designet. Du har kun kommet med lidt ændringsforslag. Hvor meget tid du har brugt på disse forslag, som kunden ikke har bedt om, er vel ikke kundens problem.