Hej Aminoer. Jeg har et koncept som er begyndt at drille lidt, da jeg mangler nogle branchespecifikke kompetencer. Jeg vil lige forklare, hvad det ret præcist handler om, så det er realistisk at få fornuftig respons, og så håber jeg at høre fra en Pro eller studerende, som kunne tænke sig at tage imod halvdelen af projektet imod at drive det helhjertet sammen med mig på deltidsbasis. Jeg kan ikke byde ind med "andet end" massivt salgsarbejde, halvdelen af indskuddet i en given virksomhedsform, og naturligvis at være dybt seriøs omkring projektet. Jeg forsøger for tiden at få udviklet en app til tablets, som er mindet på forlagsbranchen, herunder livsmagasiner, ugeblade og brancherelaterede platforme. Det handler om at tilbyde læseren nogle specifikke artikler, men på en særlig Genius-agtig måde, finansieret ad flere kanaler, og som jeg så ikke vil komme nærmere ind på her. Da jeg også er i færd med at udvikle to andre tekniske idéer sammen med etablerede virksomheder, og desuden er studerende, hvilket tager meget af min tid, hører jeg helst fra dig, hvis du er sikker på, at du er seriøs omkring at bruge tid på projektet - også om to måneder - for det er jeg selv. De opgaver som skal udføres, som jeg ikke kan varetage alene, er: Den tekniske del af app-udviklingen: Programmeringssprog, design, implementering med eksisterende databaser og lignende Kontakt til teknikere/udviklere i forbindelse med ovenstående - jeg er helt blank på app-udvikling og kan ikke tale med, når det bliver avanceret teknisk. Jeg vil så vidt muligt gerne undgå investorer, business-angels og lignende, da jeg tidligere har lanceret et produkt med succes, hvor jeg egentlig synes at det var ufatteligt træls at have investorer til at overvåge nogle kreative processer, som med god vilje og ekstra hårdt arbejde kunne være udført uden deres penge. Og så blev jeg i den grad tørret bagi rent økonomisk kontraktuelt, trods jeg havde Teknologisk Institut med deres juridiske bistand med inde over hele processen, så denne gang vil jeg prøve at alliere mig med en anden ildsjæl og tage kamnpen op fra bunden. Jeg vil slutte her - skriv en PB hvis du synes at vi har noget at tale om, for du ved det nok godt allerede, hvis du matcher på branche og kompetencer. Brænd for det :) God dag allesammen /Christian |
Hej Christian,
Det er lidt svært at sende dig personlig beskeder når du har slået funktionen fra :-)
vi har lavet en app der kan noget af det du er ude efter (tror jeg)
du kan se lidt om os på tabazinemedia.com
hvis du vil mødes og snakke samarbejde kan du fange mig på nm@tabazinemedia.com
Nicolai