Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring: Flyers, Adwords, Avis og dealsite

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

@Morten Reifoft

Jeg tror måske du har misforstået det jeg skrev lidt, men jeg gjorde det måske lidt for firkantet, må præcisere mig lidt bedre næste gang :) 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen og mange tak for alle jeres svar :)

I forhold til min hjemmeside har jeg haft kastet den herind til mange rettelser og hvordan den skulle fremstå, det resultat er det folk synes passede til branche og virkede efter hensigterne.

Mine tekster er lavet af tekstforfatter, da jeg selv er dårlig til tekst.

Jeg har alt i alt 5 hjemmesider omkring algebehandlinger og dem jeg har (domæne) med bynavn ligger faktisk organisk rigtig rigtig godt.

F.eks har jeg også AlgebehandlingAarhus.dk og søges der på Algebehandling Århus ja så er den nummer 1.

Så mener ikke google giver mig det jeg har behov for.

Som nogen nævner kan det godt være at jeg fokusere for meget på egen pris og ikke hvad det gavner kunderne.

Nogen nævner jeg skal slette priserne på min side og blot informere om dyrer priser på dealsite, det har vi en i byen der allerede gør og ja han har jo hans løn hjemme ved det :) Jeg synes personligt det virker lidt som snyd at sætte min pris dobbelt op for at kunne tilbyde 50% og aligevel få alle de penge jeg ville have for opgaven :)

Men kan også se nogen er ligeglad med pris og andre undersøger marked, så den er jo meget delt.

Jeg har fået en masse gode råd som jeg vil prøve at arbejde videre med

/mikkel

Fra København
Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 138
Fra  BARON & COMPANY reklamebureau, effektiv markedsføring i København Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Kastede et hurtigt blik på din hjemmesides forside + et par af undersiderne. Synes sørme det lyder billigt med de algebehandlingspriser du oplyser - endda inkl. moms og transport - men det var nu egentlig mine umiddelbare tanker til selve hjemmesiden, jeg ville gi' dig. Dem får du her:
- savner mere tekstuelt indhold (mhp bedre SEO og til dem, der ønsker uddybende infos)
- savner en online kontaktformular
- få rettet fejl ved linjeombrydninger og sproglige/gramatiske smuttere (som eksempelvis: "Vi benytter nemlig udelukkende vand, der er renset i et rentvandsanlæg, og som derfor er helt uden kalk, salt og kemikalier – Og derfor bliver dine vinduer fuldstændigt rene og fri for generende striber.")

Held og lykkeWink

Masser af venlige hilsner
Søren Baron Rom, BARON & COMPANY reklamebureau, Rådhuspladsen 77, Kbh.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)