Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny B2B handelsportal for køb og salg af varepartier og restpartier

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Skødstrup
Tilmeldt 27. May 10
Indlæg ialt: 21
Fra  www.avendo.dk Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har sammen med en partner udviklet og designet B2B handelsportalen www.tradedanmark.dk

Jeg skriver her fordi vi gerne vil høre jeres mening omkring sitet, og selvfølgelig skabe noget opmærksomhed omkring vores nye firma. Ideen med siden er, at virksomheder kan sætte deres varepartier og restpartier til salg. Der er mulighed for at oprette gratis annoncer, samt betalingsannoncer. Vi håber at denne side vil være med til at dække et behov vi er blevet opmærksomme på eksisterer, og at i vil benytte jer af siden hvis i ligger inde med varepartier, eller er på udkig efter nye varepartier. Skriv gerne jeres mening om siden, det vil vi sætte stor pris på.

Hilsen Søren Frederiksen

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 21:48

Idé'en er meget god, hjemmesiden er også meget flot, jeg føler bare at selve designet minder mig utroligt meget om en anden hjemmeside, hvilken det er, og hvorfor den gør det kan jeg dog ikke sætte ord på - måske nogle andre der vil byde ind her?

En ting jeg dog godt kunne tænke mig var lidt flere detaljer i annoncerne. F.x. er der her ved mig en med en kasket, og så står der 4.776 kroner. Det kunne være rart der så stod noget med antal o.s.v. i annoncen, for som jeg ser det nu, så ser jeg bare en utroligt dyr kasket.

Nede i Footeren er der sådan nogle spørgsmål såsom "Hvad er Trade Danmark" og Hvorfor Trade Danmark" Der så jeg godt et spørgsmålstegn efterfølgende :)

Hvis i kun henvender jer til virksomheder ser jeg heller ingen grund til at kalde det "opret virksomhedsprofil" da der ikke er noget alternativ, og så er det jo bare en almindelig profil? (også i footeren). Tilmeld Firma i toppen, synes jeg godt kan gå.

Det var jeg hvad jeg havde, håber det kunne bruges :) 

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 00:33

Den virker så ikke lige for mig :)

Parse error: syntax error, unexpected T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE, expecting T_STRING or T_VARIABLE or T_NUM_STRING in /home/sorenlau/public_html/tradedanmark.dk/index.php on line 119

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 01:05

jeg får også fejl nu, men den virkede tidligere :)

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 01:49

Jeg har været lidt på udkig efter en god og aktiv version af denne slags sider. Jeg håber derfor, at i får succes med den - jeg vil i al fald gerne gøre mit til, at den bliver brugt, ligeså snart det bliver aktuelt for mig. :)

God vind!

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Skødstrup
Tilmeldt 27. May 10
Indlæg ialt: 21
Fra  www.avendo.dk Skrevet kl. 09:26

Tak for input, der er helt sikkert noget at arbejde videre med. Siden burde ikke give den fejl i har fået i nat længere, og hvis den gør, så prøv at tryk ctrl + R, eller command + R, så burde den rydde sidens cache.

Mvh.

Søren Frederiksen / Trade Danmark

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 09:39

still there :)

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 09:44

Nå den virker fint i mine andre browsere nu.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 10:09

Her virker den ikke, uanset hvilken browser jeg bruger.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:43

Først fremmest rigtig god idé, siden ser flot ud!

Har i brugt et bestemt firma til at programmere ?

Er lidt på udkig efter en dygtig programmør og synes arbejdet er flot på siden, er det evt. en du kan henvise til?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)