Jeg har sammen med en partner udviklet og designet B2B handelsportalen www.tradedanmark.dk Jeg skriver her fordi vi gerne vil høre jeres mening omkring sitet, og selvfølgelig skabe noget opmærksomhed omkring vores nye firma. Ideen med siden er, at virksomheder kan sætte deres varepartier og restpartier til salg. Der er mulighed for at oprette gratis annoncer, samt betalingsannoncer. Vi håber at denne side vil være med til at dække et behov vi er blevet opmærksomme på eksisterer, og at i vil benytte jer af siden hvis i ligger inde med varepartier, eller er på udkig efter nye varepartier. Skriv gerne jeres mening om siden, det vil vi sætte stor pris på. Hilsen Søren Frederiksen |
Idé'en er meget god, hjemmesiden er også meget flot, jeg føler bare at selve designet minder mig utroligt meget om en anden hjemmeside, hvilken det er, og hvorfor den gør det kan jeg dog ikke sætte ord på - måske nogle andre der vil byde ind her?
En ting jeg dog godt kunne tænke mig var lidt flere detaljer i annoncerne. F.x. er der her ved mig en med en kasket, og så står der 4.776 kroner. Det kunne være rart der så stod noget med antal o.s.v. i annoncen, for som jeg ser det nu, så ser jeg bare en utroligt dyr kasket.
Nede i Footeren er der sådan nogle spørgsmål såsom "Hvad er Trade Danmark" og Hvorfor Trade Danmark" Der så jeg godt et spørgsmålstegn efterfølgende :)
Hvis i kun henvender jer til virksomheder ser jeg heller ingen grund til at kalde det "opret virksomhedsprofil" da der ikke er noget alternativ, og så er det jo bare en almindelig profil? (også i footeren). Tilmeld Firma i toppen, synes jeg godt kan gå.
Det var jeg hvad jeg havde, håber det kunne bruges :)