Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på rengøring til mindre træningscenter i Århus.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Træningscenteret er på 410m2.

Centeret er indrettet således:

Træningsrum, to baderum m/k, to toiletter og en gang= 360m2

Opholdsrum+kontor= 50m2

Træningsrummet har et gulvtæppe der skal støvsuges og det samme har opholdsrummet og kontoret.

Der er 14 motionsmaskiner og ca 20 vægttræningsmaskiner. De skal også tørres af.

De to små toiletter skal have vasket gulv og gøres rent, og de to baderum samt gangen skal også have vasket gulv.

Vi har ca 300 medlemmer indmeldt, dog er flere af dem passive.

Venlig hilsen

Casper 

Fra Nørresundby
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 14:57

Hvor i landet ?

Fra Solrød-Strand
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 50
Fra  Golfshoppen.Com Skrevet kl. 15:02

Hej Steffen

Det står i overskriften: "Søger tilbud på rengøring til mindre træningscenter i Århus." Smile

M.v.h.

S. hansen

Danmarks bedste udvalg i golfbolde med logotryk

Fra Nørresundby
Tilmeldt 29. Jun 10
Skrevet kl. 07:04

Super tak,
Sidder med min iPhone og Amino's app, og der kan jeg ikke se det :-)

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 07:10

Hvis du vil have en iværksætter til det, skal der måske lidt flere informationer på, så din annonce bliver lidt mere spændende for netop en iværksætter.

Men troe du, at dette er det rigtige sted?

Har du smidt den op på Freelance siden?

Det kan måske hjælpe med interessen, hvis du skriver afregningemodel på?

/Lene

/ L. B.H.B.S.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 29. Jun 10
Skrevet kl. 07:49

Hej Casper,

Man kan ikke sende dig private beskeder. Kan se det også er dit første indlæg. Men du kan gå ind i indstillinger og sæt flueben til, at man kan/må sende dig private beskeder. ( Så vidt jeg husker )

Jeg vil gerne give dig et tilbud, men behøver lidt flere informationer.

Hvor tit vil I have gjort rent?

Skal jeg selv medbringe, støvsuger, mopper, spande, rengørings midler o. lign med. ( det skal man som regel, men gør rent i et andet træningscenter, hvor de selv har disse ting)

Mvh.

Steffen

Tilmeldt 16. Aug 10
Skrevet kl. 08:33

Indstillingerne er rettet, så nu kan jeg modtage private beskeder.

Støvsuger og rengøringsmidler samt papirhåndklæder, sæbe, skraldeposer osv, står vi selv for. Så det er bare timeantal og løn jeg har brug for at vide.

På grund af kraftigt skift i medlemstal, så har vi ikke længere det gamle udgangspunkt at gå efter mht. hvor tit der skal gøres rent.

Så det nye bliver, at træningsrummet og muligvis kontoret og opholdsrummet skal støvsuges en gang om ugen. Toiletterne, de to bad samt gangen skal gøres rent to gange om ugen.

Skriv til mig privat hvis der er brug for flere oplysninger, så kan vi tage det på telefonen hvis det er. Det er noget nemmere.

Mhv

Casper

Tilmeldt 16. Aug 10
Skrevet kl. 17:32

Indlægget i morges gik lidt stærkt da jeg skulle ud af døren. Så her er hvad jeg ikke nåede at skrive:

De to gange rengøring om ugen er kun et udgangspunkt. Det er muligt at det bliver nødvendigt at sætte det op efter en måneds tid hvis det ikke er nok. Ændringen med medlemstallet gør, at vi er nødt til at bruge den første måned til at justere.

Hvis der er brug for flere oplysninger så bare sig til enten her i tråden eller privat, og så vender jeg tilbage med svar.

Mvh

Casper

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 18:40

Hej Casper. 

Jeg træner selv i et mindre motionscenter, hvor rengøringen bliver udført af frivilige. Deres betaling er så gratis træning i motionscenteret. Det fungere fint, men det kræver dog at der bliver brugt 10-15 minutter om ugen på lige at tjekke om den enkelte person gør rent når den har ansvaret for det. 

Det er delt ind så hvert par/person har 2 uger, også går man dem alle sammen igennem også har man sine to uger igen. 

Tilmeldt 12. May 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 04:28

Hej Casper.
Jeg ville høre om du har fundet et rengøringsfirma til at varetage denne opgave?

mvh. kamilla

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)