Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der en wp-plugin som konverterer kontakt-data til excel?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:

§ 6. En erhvervsdrivende må ikke rette henvendelse til nogen ved brug af elektronisk post, et automatisk opkaldssystem eller telefax med henblik på afsætning af varer, fast ejendom og andre formuegoder samt arbejds- og tjenesteydelser, medmindre den pågældende forudgående har anmodet om det.

Der står til nogen. Der skelnes ikke imellem om det er private eller virksomheder.

Hvis du vil afsætte (sælge) noget, så er du erhvervsdrivende.

Du driver en virksomhed.

Når du sælger noget har du en virksomhed.

Så lige meget hvor meget du prøver, så er du dækket.

Denne paragraf siger det meget præcist.

Venlig hilsen,

Christian

Hej Christian og tak for god info ..men

1. Så vidt jeg ved må man godt sende nyhedsbrev eller info mails til sine faste kunder ?

2. Når man sender noget information som firma skal man så altid regne med at det er med henblik på salg - eller kan der dispenseres såfremt det er rent informativ mail.
Jeg ved godt i praksis at alle sender infomails som firma for at holde kontakt og indirekte for al sælge - så I min verden er det med salgsformål uanset hvad man skriver, når man er firma - men ved ikke om det altid er sådan ? Smile

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra København K
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 38
Fra  Workheart Skrevet kl. 11:56

Hmm, jeg syntes stadig ikke det den lov er helt ligetil og tydelig. 

Lad mig lige gøre vores eksempel lidt mere konkret - så bliver det måske mere tydeligt hvor min forvirring opstår.

1. der er ikke tale om erhvervsdrivende. En flok piger mødes til rødvinsaftener og jeg har fået den idé at der måske kan komme noget kommercielt ud af at samle de røverhistorier der bliver delt bag lukkede døre. Jeg tænker den samme målgruppe som kunne finde på at smide penge efter bøger som "The Game" og alle de andre 'sådan er kvinder/score-guides' (skrevet om kvinder, til mænd AF mænd) kunne være interesseret i en lidt mere autentisk pendant (skrevet til om kvinder, til mænd AF kvinder). Jeg ønsker ikke kaste mig ud i det projekt, før end jeg har en analyse af hvorvidt en sådan bog kan afsættes. Tilfældigvis er mine veninders private netværk, et meget godt repræsentativt snit af målgruppen - så jeg tænkte at vi ville gøre det lettest for os selv, at drage nytte af det.

Indtil videre er det ligetil - og hvis jeg allerede her overtræder en markedføringslovgivning, har det ikke været første gang - men fest invitationer er aldrig blevet rapporteret som spam ;)

Den næste krølle (og det er så her jeg bliver i tvivl, om hvordan lovgivningen er skruet sammen) bliver at - når nu vi alligevel forstyrrer vores private netværk, giver vi den også mulighed for at tilkendegive deres interesse for projektet ved at signe-up på en liste, så de kan få mulighed for at købe bogen. Dvs ligeså snart vi/jeg bliver erhvervsdrivende, vil jeg have et kundekartotek over potientielle købere - men som der har tilkendegivet at de ønsker at blive kontaktet - da det er det de skrev sig op til.

Giver det mening at jeg bliver forvirret 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Server Service

Du må gerne kommunikere med dine faste kunder via e-mail.

Hvis man ikke måtte dette så var der jo ikke meget man kan bruge en e-mail til Smile

Men brug altid din mail med omtanke, specielt over for dine faste kunder.

Forvent ALTID, at der bag en e-mail mellem virksomheder er salg for øje -på kort sigt eller på langt sigt.

Selv en kundeservice e-mail har til formål at sælge.

En god service e-mail gør kunderne tilfredse, de anbefaler dig og du får flere kunder.

Manglen på kommunikation via e-mail gør kunderne utilfredse, de skriver om din elendige service og du mister kunder.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:11

Hej Lilian

Dejligt med konkrete ting man kan forholde sig til Smile

Som jeg ser det gør du intet galt:

Du inviterer en række veninder du kender i forvejen til en rødvinsaften. Her beder du dem IKKE signe op til noget nyhedsbrev.

Når du taler med dem på selve aftenen kan du tilbyde dem at signe op til nyhedsbrevet hvis de er interesseret.

Den er lige efter bogen uanset om det er private eller virksomheder og om du officielt har ladet dig momsregistrere eller ej.

Venlig hilsen,

Christian

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)