Hej, Overvejer at præsentere en ny kage til Danskerne, men er bare usikker på noget... Det er om det er BEDST at være midt i byen, på strøget, eller kan man også få succes hvis man er et lokalt sted i en by? Er der erfaringer eller kendskab til det? Tak på forhånd |
Jeg skal lige vide for at være sikker. Hvad mener du med at præsentere? Altså, er det en du vil bringe på markedet f.x. i supermarkeder som Netto og Fakta, har du en bager hvor du vil begynde at sælge den, vil du bare gerne have at folk lige kender til den kage?
Men ellers så plejer man at introducere nye produkter i hovedstadsområdet, og det gør man af flere grunde.
1. hovedstadsområdet er ofte "foran" i forhold til andre byer i landet, og folk vil derfor automatisk se det som "fremtiden" hvis de møder noget der ovre som ikke er andre steder.
2. Der er mange som midlertidigt bor i hovedstadsområdet for at studere, og når de så flytter hjem til Ikast, Aalborg, L. Tyndskids mark m.m. så bringer de det med tilbage.
3. Der er mange som besøger hovedstaden på grund af familie, venner, by-livet, kulturliv o.s.v. og der ser de igen tingene, og bringer dem med sig tilbage.
Men som så mange ting, kommer det an på hvilket produkt det drejer sig om (Hvilken kage?), da nogle ting er godt til det ene, andre til det andet. En kage som føles moderne/trendy (cupcakes o. lign.) vil være bedst i hovedstaden, eller inde i byer generelt, hvor noget som er mere kedeligt/almindeligt, måske vil være bedre i Nordjylland o.s.v.
Jeg håber du forstår pointen, for ellers ender det bare med at jeg bliver ved :)