Hej aminoer! Når jeg nu tidligere har fået gode svar herinde, kan det være I kan hjælpe mig igen. :) Jeg har pt. ingen virksomhed. Jeg var ude at kigge på flygler i dag, og forhandleren (Mattson & McGehee i Aarhus - rigtig god vejledning!) kan lave leasingaftaler på flygler, men kun til virksomheder. Mit spørgsmål er ganske enkelt: Kan jeg ikke bare oprette en enkeltmandsvirksomhed (med personlig hæftelse), som indgår leasingaftalen, og hvor jeg så fakturerer mig selv for et beløb hver måned, så alt går i nul? Det skal understreges, at jeg bestemt ikke er ude på at snyde staten for penge, altså ikke noget med at trække ting fra eller andet. Alt skal bare gå lige op, så jeg kan leje et flygel og lege med et flygel. :) Jeg har haft virksomhed før (lukket her til februar - d'oh), så det der med bogføring, momsregnskab m.m. er ikke noget problem. På forhånd tak, og god weekend! Mvh. Markus |
Det bliver noget rod- Du laver en virksomhed og så er der moms der normat vil trækkes fra men du er ren hobby i forhold til flygelet jeg synes det er noget rod.
Kan du ikke overtale dem til at leje til dig som privat på en eller anden måde?