Hej alle Aminoer. Vi er ikke eksperter indenfor videoredigering m.m., men vi har prøvet at lave en "hjemmelavet-reklame." Ta' den med et gram salt, og fortæl os om din mening (Det er trods alt vores første forsøg og husk HD Mvh. Mikkel Ulstrup |
Min første tanke var: "Hold da kæft der er mange effekter"
Ved ikke helt hvad jeg synes om den, et eller andet sted synes jeg den er meget god, men man bliver godt nok bombet med effekter der nærmest giver en hovedpine hvis man prøver at holde øje med dem.
En ting dog, i har produkter der sådan fader ind og ud, tag at fritlægge dem, da man kan se kanterne i midten af videoen, hvilket ikke er for kønt.
Prøv eventuelt at fade den orange forgrund lidt mere ud, så der kommer mere fokus på produkterne samtidig. Overvej samtidig hvad meningen med reklamen er? For der kommer ikke rigtig nogen salgsfremmende information i reklamen udover logo og teksten om gratis fragt.
Det er muligvis en god reklame til at skabe awareness, men nok ikke den bedste til at skabe salg, hvilket du nok også skal huske når du begynder at tænke over hvilket medium det skal distribueres igennem, det er nok ikke en video i bør have på hjemmesiden.