Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny reklamefilm - kritik ønskes

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 56
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer. 

Vi er ikke eksperter indenfor videoredigering m.m., men vi har prøvet at lave en "hjemmelavet-reklame." 

Ta' den med et gram salt, og fortæl os om din mening Smile 

(Det er trods alt vores første forsøg og husk HD Wink )

Mvh.

Mikkel Ulstrup

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 272
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 15:04

Min første tanke var: "Hold da kæft der er mange effekter"

Ved ikke helt hvad jeg synes om den, et eller andet sted synes jeg den er meget god, men man bliver godt nok bombet med effekter der nærmest giver en hovedpine hvis man prøver at holde øje med dem. 

En ting dog, i har produkter der sådan fader ind og ud, tag at fritlægge dem, da man kan se kanterne i midten af videoen, hvilket ikke er for kønt. 

Prøv eventuelt at fade den orange forgrund lidt mere ud, så der kommer mere fokus på produkterne samtidig. Overvej samtidig hvad meningen med reklamen er? For der kommer ikke rigtig nogen salgsfremmende information i reklamen udover logo og teksten om gratis fragt. 

Det er muligvis en god reklame til at skabe awareness, men nok ikke den bedste til at skabe salg, hvilket du nok også skal huske når du begynder at tænke over hvilket medium det skal distribueres igennem, det er nok ikke en video i bør have på hjemmesiden. 

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 15:04

Jeg synes introen er for lang, og der hvor der står i har det fedeste udvalg også står der for længe, samtidig så er den der "effekt" som er hen over billed, tæt på at give mig et epilepsi anfald.. og jeg har ikke epilepsi :)

Nu havde jeg ikke lyd på, så det kan være det havde gjort en forskel, men jeg fandt den egentlig også en smule kedelig og ensformig hele vejen igennem. Hvilket medie er den beregnet til? Youtube video, eller betalt reklame f.x. før en video?

Fra København
Tilmeldt 19. May 08
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 15:08

Hej Mark. 

Tak for kritikken. 

Hele meningen er at skabe opmærksomhed, og du har fuldstændig ret i forhold til effekterne. De er lidt for voldsomme. 

Den skal kun lige bruges i en meget kort periode til at vise vores New Era produkter, og det er stort set også det :) 

Mvh.

Mikkel Ulstrup

Fra København
Tilmeldt 19. May 08
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 15:09

Hej Kevon.

Tak for kritikken :)

Den er beregnet kun beregnet til Youtube og intet andet. Den skal kun skabe opmærksomhed :)

Mvh.

Mikkel Ulstrup

Fra Middelfart
Tilmeldt 23. Mar 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:12

Jeg synes det er en meget fin reklame, dog synes jeg der måske er lidt for mange effekter, som er over hvert bileld. Som Kevon skriver er det altså tæt på at give en et epilepsi anfald. 

Hvis jeg skulle komme med et forslag, synes jeg i skulle ændre så der ikke er så mange effekter.

Hilsen 

Michael

Fra København
Tilmeldt 19. May 08
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 15:13

Hej Michael. 

Tak for tippet. Det vil vi gemme til næste gang :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)