Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

18.100 exact match søgninger på domænenavn - har det stadig værdi?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg sidder jævnligt og søger på domænenavne til forskellige ideer jeg får, og fandt i dag et ledigt .dk domæne med 18.100 exact søgninger (på dansk) indenfor flybillet/hotel/rejse branchen.

Giver exact match domæner stadig - alt andet lige - mere værdi hos Google end alle mulige andre domænenavne?

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 11:34

Ja det giver stadig værdi.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:48
Værdien er ikke den samme, men der er nok stadig lidt i det. :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonas:

Værdien er ikke den samme, men der er nok stadig lidt i det. :)

Man kan stadig ranke flot på EMD domæner, hvis indholdet er ordentligt. 

Google's varslede EMD jagt har ikke slagtet websites med ordentligt redaktionel indhold, som giver de besøgende noget.

Fint nok, at reelt indholdsmæssigt tomme websites på EMD domæner, i et eller andet omfang har fået det sværere. :-)

Der findes dog adskillige eksempler på, at der desværre stadig er lang vej igen, før det er uden værdi at sætte et EMD op uden reel indhold.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 18:21

John Nielsen:

Man kan stadig ranke flot på EMD domæner, hvis indholdet er ordentligt. 

Google's varslede EMD jagt har ikke slagtet websites med ordentligt redaktionel indhold, som giver de besøgende noget.

Fint nok, at reelt indholdsmæssigt tomme websites på EMD domæner, i et eller andet omfang har fået det sværere. :-)

Der findes dog adskillige eksempler på, at der desværre stadig er lang vej igen, før det er uden værdi at sætte et EMD op uden reel indhold.

Det er rigtig nok, men man farer ikke længere til tops blot fordi ens domæne er EMD - medmindre da det er en ultra lang longtail, uden nogen konkurrence overhovedet ;). Værdien er bare ikke den samme som den har været.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)