Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Priser på levering

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino´er!!

Jeg er så småt ved at tage tilløb til at blive iværksætter. Jeg har derfor undersøgt forskellige forsendelsesmuligheder og kommet frem til nogle priser hos Post Danmark og GLS. Jeg synes dog begge disse løsninger er temmelig dyre, og jeg håbede derfor, at I Amino´er havde erfaring meget anderledes eller billigere forsendelsesformer. 

Jeg mener blot, at det er meget at skulle betale 60 Kr. for en pakke under 5 Kg. som nystartet virksomhed. Dette ville også skræmme kunder væk.

På forhånd tak!

Martin, 17

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Nordic Logistic Solutions GmbH Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

ved du hvad, det er faktisk ligegyldig om du er lille eller stor, det er næsten de priser alle får...

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du melder dig ind i FDIH så kan du få ekstra gode priser på pakker med gls, det er ihvertfald værd at undersøge.

Fra København
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 56
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvad med et maxibrev? Kan det være en løsning? (Post DK)
(Her skal det dog pointeres at der ikke er forsikring på).

Ellers kan du vel tilbyde dine kunder en relativ billig fragt, f.eks. 25 kr og betale resten 'selv' :)

Mvh
Mikkel Ulstrup

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke varer regner du med at sende?

Afhængig af størrelse, og "sårbarhed" kan boblekuverter o. lign. også anbefales :)

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg regner hovedsageligt med at sælge accessories osv., så vægten bliver næppe et problem.

Havde dog hørt fra en ven, at man kunne få sendt relativt små pakker med Post Dk for omkring 20-30 kr.

Med venlig hilsen

Martin,17

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kiggede på deres hjemmeside, og der så det ud som om, at man mindst skulle sende 1000 maxibreve om måneden - hvilket dog virker urealistisk ifølge mig.

Har jeg læst forkert?

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis de ikke er skrøbelige kan du købe en kasse med boblekuverter. Jeg har selv købt på boblekuverter.dk så vidt jeg husker til en god pris. Om du kan finde billigere ved jeg ikke.

Så kan du sende FRA 6 kroner, hvis du vælger langsom levering, og det er under 50 gram, ved PostDK, sendt som brev :)

1000stk om måneden virker måske urealistisk til start, men med en god idé, virksomhedsføring og motivation/ambitioner er det ikke urealistisk på sigt for en webshop. Det er 30-40 ordrer dagligt. For at sætte det i perspektiv har mange supermarkeder 1000+ kunder... Dagligt.

Håber du kan bruge det til noget

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak! :)

Hvad så hvis vægten overstiger 50 gram?? Varerne er som sådan ikke skrøbelige... ure, smykker og andre accessories, så boblekuverter vil nok være ideen :)

Med venlig hilsen

Martin,17 

Fra Taastrup
Tilmeldt 21. Jul 12
Indlæg ialt: 22
Fra  Scandinavian Express Service ApS | SES | Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :
For at kunne give dig et præcist som muligt tilbud, kræver det at vi ved lidt mere omkring Jeres sendinger.

Hvis du kunne besvare disse spørgsmål kan vi hjælpe dig yderligere:

  • Hvor mange pakker sender I om måneden?
  • Hvor tunge er Jeres pakker?
  • Hvor ligger Jeres varelager, hvor sendingerne skal afhentes fra?
  • Hvor stor en bestillings volumen har I idag?
  • Hvor stor en bestillings volume forventer I at opnå, indenfor de næste 6 måneder?

Vi har fået ry for at påtage os opgaver der er "umulige" for andre, men mulige for os pga. proaktiv responstider og kundeservice.

Jeg håber vi kan finde en løsning og hjælpe Jer, med at være Jeres fremtidige serviceansigt udadtil.

 

---
De bedste hilsner,

 SesDanmark

 Scandinavian Express Service ApS

 Dybendal Allé 12
 2630 Taastrup
 Telefon: 70 222 585
 Mobil: 52 888 666
 Cvr Nr: 34 614 571
 Web: www.sesdanmark.dk
 E-mail: info@sesdanmark.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)