Mads, vi taler stadigvæk om biler ikke? Altså eksempler på biler og ikke "bil-kærester" - Ok jeg kan godt selv høre det - jeg er ved at være træt! /Lene |
Vi snakker biler - det andet må du selv finde ud af haha :)
Mads, vi taler stadigvæk om biler ikke? Altså eksempler på biler og ikke "bil-kærester" - Ok jeg kan godt selv høre det - jeg er ved at være træt! /Lene |
/ L. B.H.B.S.
Vi snakker biler - det andet må du selv finde ud af haha :) |
Som Jyde foreslår jeg at du kører til Silkeborg - det er vist Jysk mekka for brugte biler. Sørg for at prøve Station Cars. Hvis du er Bimmer Dame så var det måske en BMW 3-serie diesel jeg ville prøve først - de har de seneste år haft nogle virkelig gode diesel motorer, men det kunne være hvad som helst. Kan du lide BMW'ens baghjulstræk eller er det andet der tæller? Med en Berner Senne skal du have en stationcar med gitter mellem kabine og bagagerum
|
BMW baghjulstræk ... NEJ, om vinteren skulle jeg ofte vende bilen og bakke op ad den lille bakke vi har herhjemme ;-) Men sjovt var det nu med den - Jeg glæder mig til, at jeg engang igen har råd til at købe en BMW - men ikke nu... ;-) |
/ L. B.H.B.S.
Jeg ville nærlæse den side her eller blive medlem hos FDM hvor de også kan give dig vejledning til en bil der passer til dit behov. Er lige selv blevet medlem :) |
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte
Skulle det vær en anden gang :)! |
Et fornuftigt køv ville være en Dacia, verdens kedligste biler. Alternativ er en Reanult Clio, eller en Skoda Fabia Combi. Og til det du siger om nye biler har du HELT 100% RET, du betaler 20.000-x for lugten af ny bil. Og ifølge mig er lugten ikke specielt god, men en klam kemisk lugt som er alt andet end sund.... Held og Lykke med at finde din nye bil! -Skulblaka |
Hej Lene Jeg har god erfaring med denne bilforhandler under kæden mesterbiler LW biler Han har som regel nogen gode biler til fordelagtige priser, som regel stationcars, som har været leasingbiler før og derfor har fuld servicehistorie. De biler han har holdende er som regel pænt holdt og ellers laver han det meste inden levering, så tag ud og kig hvis du er i nærheden af Stenløse. vh Jens |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253