Hej. Jeg søger en der kan hjælpe mig med at lave min nye hjemmeside. Jeg er sexolog med fokus på det hele menneske. Siden skal skabe tryghed for klienten. Man skal kunne læse om mig og hvad jeg kan hjælpe klienten med. Man skal kunne skrive til mig og jeg skal kunne svare. Det er vigtigt for mig, at hjemmesiden afspejler, hvad jeg står for som sexolog. Kontakt mig gerne for mere information. Her eller på info@godseksualitet.dk Vh Susan
|
Hjemmeside til sexolog på fyn.
|
Hej Susan Jeg vil også klart sige wordpress. Det er nogenlunde nemt. og så er det rigtig nemt at finde fora hvor du kan få hjælp til det. Jeg har selv leget lidt med det på hobby plan, Og jeg læste denne her `bog`som tager det hele i små step:http://www.libris.dk/produkt/WordPress.htm bogen kan fåes i de fleste boghandler. Den har selvfølgelig nogle år på bagen men den er super god alligevel. Og ellers pæn side du har nu, men kan da godt forstå at du gerne vil have lavet en der kan lidt mere :-) og i øvrigt spændene emne du arbejder inden for. Ha en dejlig aften |
Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex
Hvis du ikke har tid eller ret teknisk ligesom mig kan jeg anbefale http://vires-artes.dk/ som har lavet min hjemmeside fornyeligt i wordpress. |
Jeg vil meget gerne hjælpe. Jeg sender en mail i morgen. Vh Jens |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Jeg har sendt en mail. :-) |
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
Jeg har sendt dig en mail :) |
Er i alle sammen søde at stoppe med at fortælle hele Amino i har sendt en mail, ikke for at være morgensur men det støjer lidt |
Jeg ved godt, at du bad om en, som kan hjælpe dig med at bygge en side. Jeg har personligt fået et kick af at lave min egen side i WordPress med hjælp fra dette her Når det er installeret er det som at pille sig i navlen - og det fede er, at du ved hvordan du vil have det og kan ændre det efter behag. /Lene |
/ L. B.H.B.S.
Men vi skulle lige have 1/5 stjerne alligevel? :-) |
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero