Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En tendens på amino?

Side 3 ud af 7 (61 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

sjovt at jeg syntes en flok voksne menesker skal hakke på en knægt for at bruge dine spam reklamer(affiliate) i en facebook app ....eller hvad mener du ? 

jeg gjorde dig opmærksom på jeg gav dig en stjerne og hvorfor jeg gjorde det og det virket tydeligvis du følte dig provokeret

at jeg så ikke gør det samme er en anden sag og at jeg ikke gider smide et indlæg mere i tråden var mere for at gøre dig lidt indebrændt og det virket åbenbart også Skype-BigSmile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tror bare der er en del som mener at uenighed skal udløse 1 stjernet bedømmelse.

Som andre også har nævnt, så uddeler jeg kun 1 stjerne bedømmelsen til folk der:

- Skriver stødende.

- Giver falsk information (udtaler sig om noget de tydeligvis ikke ved noget om)

Her den anden dag, var der en person der oprettede en tråd omkring hun ville sælge sin venindes datters Justin Bieber billet, jeg skrev så at jeg ikke syntes at den slags salgstråde hører til her på Amino (da jeg syntes der går lidt for meget strikkeklub i den så) Det var min personlige mening, jeg jeg fik da alligevel et par 1-stjernede bedømmelser bla. af trådstarter selv.

Det syntes JEG er forkert brug af bedømmelsessystemet, da jeg på ingen måde ødelagde salgstråden eller skrev grimt, men derimod bare ytrede min mening.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

jonas33:
at jeg så ikke gør det samme og ikke gider smide et indlæg mere i tråden var mere for at gøre dig lidt indebrændt og det virket åbenbart også 

Indebrændt er lidt voldsomt, men det irriterer mig når man smider om sig med dumme kommentarer, og ikke vil / kan argumentere for dem.

Men det er en anden tråd, så det skal vi ikke bruge mere tid på her. Jeg synes bare det var sjovt, at det lige var dig der kom med den kommentar.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Ja, Bertil det fik du, og jeg begrundede også med, at jeg ikke forstod jeres reaktion, da jeg skrev den i Café & Hygge.

Min fejl var, at jeg postede den på Café og Hygge, hvor man vender alt andet end Iværksætteri - Den blev senere af admin flyttet til et godt tilbud, med en kommentar om, "at nu kunne man vist ikke brokke sig mere over en tråd som denne ! ". - Så kan man selv tænke sit....

Du har i den tråd vist, at du ikke kendte forskel på de forskellige fora, men havde mere travlt med at lufte, hvad DU mener, man kan og bør skrive på Café siden - Derfor fik du 1 stjerne af mig.! Hvis folk /du KUN vil læse om Iværksætteri, så er der vist INGEN som tvinger dig til at læse andre fora.

OG nu får du så 1 igen !

1 for ikke at være mand nok til at adressere den direkte til mig, men bruger en anden tråd til at lufte din noget begrænset viden om, hvad man kan poste i de forskellige fora.

Din formulering og dit indlæg i denne tråd er i den grad modsigende til din sidste sætning ... " eller skrev grimt"... Det gjorde du for så vidt heller ikke i min Justin Bieber tråd, men du har gjort den så afslørende, at du nu i en anden tråd (denne her) hænger mig ud - seriøst er det ikke det samme - og faktisk mindre respektfuldt end, hvis du havde skrevet grimt i den tråd?....

Giv du mig blot 1 stjerne for dette - ærlig talt livet er sgu mere end stjerner - og for små sure sko!

Lene

/ L. B.H.B.S.

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Gå i seng alle sammen så i er friske til at tjene nogen penge imorgen!
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er vist ikke det hurtigste dyr i skoven, men hvad betyder stjernerne og hvor kan man se dem ?

Jeg kan forstå at 1 stjerne er negativt og 5 stjerner er positivt ?

Men jeg forstår ikke hvilken konsekvens det har ?? Hmm

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:
Indebrændt er lidt voldsomt

hænger man sig i en tråd der er 14 dage er man indebrændt i min verdenBig Smile

igang:
men det irriterer mig når man smider om sig med dumme kommentarer, og ikke vil / kan argumentere for dem

at du bliver irriteret på dumme menesker bekymre mig Skype-BigSmile 

igang:
Men det er en anden tråd, så det skal vi ikke bruge mere tid på her. Jeg synes bare det var sjovt, at det lige var dig der kom med den kommentar.

det super så har vi begge to haft lidt at grine af i dag 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Au79:

Jeg er vist ikke det hurtigste dyr i skoven, men hvad betyder stjernerne og hvor kan man se dem ?

Jeg kan forstå at 1 stjerne er negativt og 5 stjerner er positivt ?

Men jeg forstår ikke hvilken konsekvens det har ?? Hmm

Du er sikkert hurtig nok - Jeg tror ikke man kan se stjerner og i alle fald ikke tildele før man har et vist antal indlæg, for at måske få dem mere seriøse, og ja 1 er negativt og 5 mest positivt - og betydningen er vist mest psykologisk for giver og modtager, jeg tror ikke ret mange holder så meget øje med dem, så betydning skal vel i alle fald ikke overvurderes.

god aften - vh john

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg giver 1 stjerne, når jeg ikke finder svaret hverken konstruktivt eller relevant for tråden. Ligeledes afgiver jeg 1 stjerne for urigtige oplysninger / information, fra folk som udtaler sig /giver råd om noget, de i bund og grund ikke ved noget om, da det faktisk kan have trælse konsekvenser for den som bliver rådgivet forkert. 

Jeg giver 5 stjerner til konstruktive og hjælpsomme indlæg med kompetent og valid indhold. EX tror jeg, at John og Emil er de to, som har fået flest 5 stjerner af mig, da deres råd og energi for den positive dialog og hjælp brænder FULDSTÆNDIG igennem og jeg har erfaret er valide og kompetente .. Sådan er der MANGE herinde, nu er de bare de to, som optræder mest i de samme tråde som jeg.

Derudover er der alle de indlæg jeg IKKE bedømmer, da det ikke giver mening for mig.

personligt kan 1 stjerne for mit indlæg være ligeså godt som 5 stjerner, HVIS DET ER BEGRUNDET og man kan argumenterer for sig - på den måde lærer jeg også af mine fejl, formuleringer og indhold. Det kan man bruge til noget og ikke bare en "Enig" - hvilket ikke er konstruktivt - uagtet om det er positivt eller negativt.!

Se det som FEED BACK på kvalitet af dine egne indlæg - og agere der af.

/ L. B.H.B.S.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Lene Beck Sommer:

Ja, Bertil det fik du, og jeg begrundede også med, at jeg ikke forstod jeres reaktion, da jeg skrev den i Café & Hygge.

Min fejl var, at jeg postede den på Café og Hygge, hvor man vender alt andet end Iværksætteri - Den blev senere af admin flyttet til et godt tilbud, med en kommentar om, "at nu kunne man vist ikke brokke sig mere over en tråd som denne ! ". - Så kan man selv tænke sit....

Du har i den tråd vist, at du ikke kendte forskel på de forskellige fora, men havde mere travlt med at lufte, hvad DU mener, man kan og bør skrive på Café siden - Derfor fik du 1 stjerne af mig.! Hvis folk /du KUN vil læse om Iværksætteri, så er der vist INGEN som tvinger dig til at læse andre fora.

OG nu får du så 1 igen !

1 for ikke at være mand nok til at adressere den direkte til mig, men bruger en anden tråd til at lufte din noget begrænset viden om, hvad man kan poste i de forskellige fora.

Din formulering og dit indlæg i denne tråd er i den grad modsigende til din sidste sætning ... " eller skrev grimt"... Det gjorde du for så vidt heller ikke i min Justin Bieber tråd, men du har gjort den så afslørende, at du nu i en anden tråd (denne her) hænger mig ud - seriøst er det ikke det samme - og faktisk mindre respektfuldt end, hvis du havde skrevet grimt i den tråd?....

Giv du mig blot 1 stjerne for dette - ærlig talt livet er sgu mere end stjerner - og for små sure sko!

Lene

Jeg skrev min mening, og at du så giver mig 1 stjerne for at gør det, har jeg ikke brug for at skabe en stor diskution ud af, da du jo skal have lige så meget ret til at have din mening, som jeg skal til at have min. Jeg syntes bare at du bruger point systemet forkert, ved at uddele 1 stjerne for at vi ikke er enige.

Om det lå under "café og hygge" eller "jeg har et godt tilbud til dig" er for min skyld underordnet, da jeg personligt stadig ikke mener at en venindes datters justin bieber billet, hører hjemme på amino, med at "jeg har et godt tilbud til dig" derimod skal være markedsplads for iværksætter relevante tilbud, i form af restlager, SEO, Grafisk, Analyse osv.

Jeg har ingen behov for at give dig 1 stjerne for dit indlæg her, da du som sagt skal have lov til at bruge point systemet som du selv har lyst til, jeg syntes bare du bruger det forkert.

Hvis du har behov for at diskutere mere, så må du sende mig en privatbesked.

Side 3 ud af 7 (61 indlæg)