Jeg kunne godt tænke mig at høre folks mening omkring min "opfindelse" både negative og positive kommentarer er velkommen. Overskriften beskriver næsten produktet i sig selv, mening er at det skal være muligt at beholde skjorten i bukserne under "fysisk bevægelse"
Ideen: Når man som business-mand er til møde eller ude og rejse, oplever man ofte at skjorten langsomt glider op af bukserne. Det kan især blive et problem der opstår når man fremlægger og ofte løftet armene over hovedet. Ved brugen af dette product er det muligt at "hæfte" skjorten til bukserne sådan at det næsten er umuligt at den glider op i en grim position..
Produktets gruppe: Tjenere, Politikere, Business, Rejsende, osv.. You get the point
Grundlæggende er bare at skjorten forbliver i bukserne, under bevægelse.
Umiddelbart tror jeg idéen er fin! Men hvordan ville det fungere? Skal det være specielle skjorter og bukser man køber fra dig eller er det små klips man køber?
jeg kan i alle fald sige, at jeg har haft en del kollegaer som kunne ha haft glæde af det. Det værste jeg har set ved et foredrag var da foredragsholderen med skjorten pænt i bukserne kom ind igen efter pausen - og - bag sig havde 3 stk toiletpapir hængende ud fra mellem bukser og skjorte. Han havde ikke bare fået skjorten pænt med ned, men også lige lidt af toilet rullen - Nå men ideen fin nik med holderene, bare de er lette at bruge - så kender jeg som sagt en del der ville ha glæde af dem
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Ideen er super (og der er sikket mange der har haft den før da det er et problem alle med skole har) så hvis du har fundet en løsning skal du bare ud over stepperne :-)
Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring
Jamen jeg har allerede tænkt på hvordan at det skal fungere, og være relativt nemt at bruge. Til bukserne skal der følge nogle nemme hæftelser på "knapper,kroge what ever" og til skjorten noget lignende krokodillenæb. Derved muligt nemt at afmontere skjorten fra bukserne, til evt toiletbesøg... Det skal være således at det er skide nemt at putte på og tages af
tror enligt jeg fandt på ideen da jeg så min læres navne igennem hans skjorte der langsomt var gledet op
Fed idé. Har set ideen før i et program på BBC. Så selve idéen er ikke ny. Men har ikke set nogen sælge eller tilbyde dette på det danske marked endnu. Så måske der er et marked for det. Kan sagtens se man kan have brug for sådan et produkt som foredragsholder og andet scene kunst. Men undersøg det grundigt så du ikke pludselig får copyright og patent krav på nakken.
Har en del muligheder til hvordan at produktet kan virke. Eftersom at jeg ingen erfaring har ingen for området, føler jeg det utroligt svært at vide hvilket skridt der er det næste? Min tidligere svigerfar, lærte mig utroligt meget om personlighed og business "ejer af Wencon og Acropur" har faktisk endel større ideer hvilket jeg godt kunne tænke mig at undersøge nærmere... Det eneste der holder mig lidt tilbage er min uvidenhed i iværksætter branchen.
Grundlæggende er bare at skjorten forbliver i bukserne, under bevægelse.
Hvis det kan fungere i praksis, er ideen rigtigt god.
Jeg har ikke undersøgt det, men tænker at det må være enten eller. Dvs. enten ryger skjorten op af bukserne, eller også (hvis den er hæftet fast i bukserne) ryger bukserne med op som en anden Steve Urkel.
I værste tilfælde går enten skjorte eller bukser i stykker, ved disse hurtige bevægelser.
Nå det var ikke for at finde det negative, for jeg synes helt klart godt om ideen. Så hvis den rent faktisk kan udføres i praksis uden at det medfører for store gener, er jeg helt sikker på at det vil blive et salgshit. Så jeg håber det er noget du kommer videre med.