Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Teknik skal bare virke.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt.

En wordpress blog, var det første hjemmside værk jeg lavet, jeg vidste heller ikke hvad wordpress java script osv var.

Det link jeg har sendt, vil jeg anbefale dig at se, det var den der hjalp mig mest. Og jeg er sikker på du er blevet MEGET klogere når du har set det hele.

Ang. det med en prof, vil jeg ikke mene er nødvendigt. Så vidt jeg kan gætte mig til, så det en fritids måske lidt ubetydelig hjemmeside, ( forstå mig ret, det ikke noget mega vildt noget du har i tankerne).

Wordpress kan godt virke overskueligt til at starte med ( synes jeg ihvertifald). Men når du har lagt nok tid i det, så det helt modsat, meget nemt og overskueligt. 

Wordpress er for alle, du skal bare lægge nok tid i at finde ud af hvordan det fungere, og der er 1000 vis af guider på nettet. Så jeg næsten sikker på at det kun kan blive godt. Eller ihvertifald bedre end det du har nu :)

 

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Super, det skal jeg have kigget på i påsken så...det må være mit nye hyggeprojekt.

Og du har helt ret med hensyn til hjemmeside. Wink

Natasha

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Natasha:
Har one.com

Det svarer lidt til at brokke sig over at der er rodet i Aldi :-)

Natasha:
Hvad er wordpress, og ville det kunne løse det problem jeg har lige nu?

Wordpress kombineret med et seriøst webhotel ville kunne hjælpe dig rigtig meget ja :-) Jeg anbefaler f.eks. Surftown.

Alternativt kan du investere lidt mere (typisk 2500kr incl. webhotel) og få en til at hjælpe dig med at sætte det hele op for dig.

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Det kan man sige.....men hvis jeg nu aldrig har købt ind før, og derfor ikke kender forskellen på de forskellige supermarkeder....så kan jeg jo godt have lov til at tænke, at det da var en mærkelig biks, for derefter spørge nogle, der er vant til at købe ind, hvor jeg så skal gå hen Smile

Jeg skriver surftown på listen over ting jeg skal huske at kigge på Stick out tongue

Tak for dit svar

Natasha

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)