Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Model eller Gine

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er igang med opstart af tekstilvirksomhed, og i den forbindelse skal vi snart have taget billeder af vores styles til vore kommende website.

Mit spørgsmål går på om der findes statistikker på om hvorvidt det sælger bedre at tage billeder af tøjet på en model eller en gine ?

Kan selvfølgelig komme an på typen af tøj, målgruppen man henvender sig til osv. I så fald er min målgruppe 18-35 mænd og kvinder. 

Kan i hjælpe mig? Om ikke andet så jeres personlige holdning til dilemmaet?

Alexander

Fra Århus
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander,

Jeg ved ikke om der findes nogen form for statistik på det.
Min personlige holdning er 100p at du skal benytte dig af modeller kontra giner.

Go' vind!

/Rasmus

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil vide hvad der virker skal du bare studere hvad andre, som allerede gør det du har tænkt dig at gøre, gør med succes. Gav det mening?

I bund og grund er det smag og behag.

Jeg mener selv at det er vigtigt med nogle gode billeder hvor tøjet er stylet forskelligt på live modeller i forskellige situationer som skaber en fed stemning, men når jeg skal kigge på varerene/shoppe vil jeg hellere se på fritlagte varer.

Mvh Jens

Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 87
Fra  Fashion Factory Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Jens Johansen.

Hav evt. begge dele hvis det er muligt.

Når man bladrer inde under siderne,så giver det en mere rolig stemning med produkterne på hvis baggrund, men når man klikker ind på hver var er det en god idé at kunne se varen på en model. :)

Tilmeldt 24. Jun 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det gør det jo, for det giver mere perspektiv. Det er højest rimeligt også en dyr løsning med mindre du kender nogen som gratis/billigt lægger krop til. Du kan jo også godt selv se, at på trods af, at Vero Moda har virkeligt mange penge til rådighed, så vælger de kun at gøre det på ganske få af deres styles.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)