Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handel hårvoks

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino´er!!

Jeg håber, at der er en venlig sjæl derude, der kan svare mig på følgende spørgsmål:

Hvis jeg f.eks. køber ID hårvoks via en tredjepart, som altså intet har at gøre med ID koncernen, kan jeg så bare uden videre begynde at sælge af disse varer, eller skal jeg betale noget til ID?? Pr. salg??? 

Håber I forstår mit spørgsmål!

Med venlig hilsen

Martin, 17

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 22:05

Kan ikke se hvorfor du skulle betale noget til ID med mindre du køber direkte fra dem. Anyway, hvis det er et lovligt originalt produkt som er indført i DK på korrekt vis er der vel ingen som kan forhindre dig i at handle med det.

Mvh Jens

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:21

Hej

Hvorfor vil du lige have fat i ID? Der er en kæmpe konkurrence på netop dette og du vil højst sandsynligt få meget svært ved at tjene på det, da priserne presses helt i bund.

Hvis du er interesseret i at høre om et tilbud jeg kan give dig, så skriv en PM og jeg vil svare hurtigst muligt.

Mvh. Joachim

Modernhair.dk

Fra Gentofte
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 87
Fra  shopKONRAD.dk Skrevet kl. 22:27

Må give joachim ret. ID er presset alt for langt ned i pris, og vil kun i bedste fald give dig pengene hjem (hvis du ligger adwords osv. med ind i regnestykket).

Desuden har dansk supermarked det efterhånden som en fast vare til 59-69 kroner pr. stk. Så tror også du skal satse på andet/ andre brands.

Ellers vil der i øvrigt ikke være noget i vejen for at købe via 3. part, og videresælge varerne. Så længe det er originale varer.

God vind!

//Daniel // shopKONRAD

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 22:43

Nu skrev han at det var et eksempel - går ud fra det ligeså godt kunne være Diesel bukser, Apple telefoner, eller Kohberg brød :) 

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:57

Nemlig bare lige for at få handel med mærkevare på det rene :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)